[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Ik heb het erbij gezet

@Ralph_Z en zijn ze aangesloten op een Homebase of juist niet

Klopt, ze zijn verbonden via een Homebase

@Ralph_Z welke

De Homebase 3 (S380). De indoorcamera’s zijn overigens via Wifi verbonden. Maar die hebben wel een koppeling met de Homebase voor de opnames.

@Ralph_Z en welke camera’s functioneren slecht?

Op dit moment reageert geen enkele camera als ik ze uit of aan zet.

@Ralph_Z kan je de cameras aan uit zetten en dan een diagnostisch rapport sturen?

Jazeker a4d32748-c936-4e3f-989d-90de23bf92e3. De indoor cams gingen nu wel goed.

@Ralph_Z even je Homebase herstarten. Komt door Eufy patch dat het unresponsive is.

1 Like

Jeetje, zo vaak geprobeerd al en nu lijkt het geholpen te hebben. Bedankt voor het meekijken!

1 Like

Hi Martijn

“Ik heb gezocht op het forum maar kon niet goed vinden of het mogelijk was een onderscheid te maken in de “somebody is loitering…” message (dual doorbell).”

Deze zou voor gebruikers, zoals ik, aan een drukke straat, heel fijn zijn :slight_smile:

Als ik iets kan testen oid geen probleem!

Groeten Gijsbregt

Hey @Gijsb
Is nog niet geïmplementeerd maar komt binnenkort wel. Is even afhankelijk van de implementatie voor de nieuwe dual cameras :wink:

1 Like

Helaas gaan de camera’s weer niet aan of uit op basis van flows of als ik het handmatig probeer. Heb de Homebase en de app al opnieuw gestart. Helaas zonder resultaat.

e8781bf8-1330-4e52-b161-fb5e5ab7bd00

@Ralph_Z graag report sturen. Kan zo niets zien uiteraard

Staat er nu bij :slight_smile:

Commandos naar Homebase krijgen een timeout. Dit is meestal een netwerk probleem.
Homey en Eufy moeten in hetzelfde netwerk zitten.
Dus check vooral even of dat goed gaat en of je geen extra instellingen hebt voor IOT apparaten

Ja, alles zit in hetzelfde netwerk. De Homebase bedraad en de Homey via WiFi. Geen idee wat er dan aan de hand is. Ik heb verder geen problemen met andere verbindingen.

1 Like

Hallo,

Ik heb een solocam s40
Krijg hem goed toegevoegd en alles werkt naar behoren.
Behalve de lamp aan en uit zetten.
Enig idee hoe dit kan?

Hoi Martijn, hopelijk kan jij me verder helpen? Deze week heb ik een Homebase 3 met dual deurbel E340 (bedraad aangesloten) en Chime gekocht. De 2e account heb ik zonder 2F aangemaakt en bij aanloggen in de Eufy app zijn alle 3 de apparaten zichtbaar. In de Homey pro app (heb de early 2023) kan ik met deze account de Homebase 3 toevoegen, maar bij het toevoegen van de deurbel verschijnt de error “geen apparaten gevonden, zorg ervoor dat de apparaten zijn gedeeld met extra account”. Wordt de dual E340 deurbel ondersteund en zo ja heb jij nog tips? Alvast bedankt voor je hulp!!! Met vriendelijke groet, Paul