[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@martijnpoppen Hoi Martijn, Nog even wat getest hier en ik krijg de meldingen nog niet stabiel. Ondanks dat de camera’s mij meerdere keren detecteren komen er vanuit mijn flows soms wel meldingen door en vaak niet. Ik heb alles herstart. Ik heb de camera’s en deurbel ook al even opnieuw toegevoegd in Homey. Ook Homey push meldingen gebruikt in plaats van Callmebot (misschien te veel requests). De camera’s zien en pushen vanuit de Eufy app (IOS) wel meldingen of en wie er gedetecteerd is.
Heb jij nog tips? Alvast bedankt!

@Ed_van_D heb je in elke beveiligingmodus je pus notificaties aan staan?

@martijnpoppen ja, staat aan. Ik werk al lange tijd met je app en werkt eigenlijk altijd goed. Het valt me nu op dat 1 camera het wel wat consequenter lijkt te doen. Ik ben alle flows nogmaals nagelopen en de tag persoon nogmaals opnieuw ingesteld. Wil je misschien even meekijken? ec266cfa-2ec8-4a53-9309-027d7cebd9ad

@Ed_van_D ziet er goed uit. echter had de laatste keer persoon detectie van de voordeur geen afbeelding, maar verder niks geks te zien

@martijnpoppen dank voor je check!. Ik zal vanavond alles verwijderen en helemaal opnieuw installeren. Deze week de homebase 2 vervangen door de 3. Even kijken of dat helpt.

1 Like

Klopt het dat er bij meer mensen alles was verbroken en eufy heeft bedacht dat je een captcha in moet voeren ? om weer verbinding te krijgen ? of was ik de enige …

@mralbert gebruik je 2 verschillende accounts? Of hetzelfde op Homey en Eufy?

2 verschillende zoals je had aangegeven maar alles was vannacht verbroken en moest opnieuw inloggen en stond er ook bij met captcha

@mralbert geen idee. Ligt vast aan Eufy.
Captha komt wel vaker voor

Ah, goed om te weten. Dat verklaart ook misschien wat problemen die ik ervaar. Ik ga weer een extra account aanmaken.

1 Like

Vraagje, ik heb ergens een keer een flow gezien die ik niet meer terug kan vinden. Iemand had een flow zodra er aangebeld werd, er een screenshot (die je ook op je telefoon ontvangt als iemand aanbelt op je eufy deurbel) weergegeven werd op tv. Ik heb dit geprobeerd na te bootsen alleen kom ik er niet uit.

Kan iemand mijn verder helpen?

Dit zou je op 2 manieren kunnen doen met de nieuwe whatsapp app je maakt een flow met afbeeldingen en laat die sturen naar de groep.

daarnaast installeer je pipup app uit de google playstore op je smart tv wel even alle rechten goed zetten en dan maak je je flow

1 Like

Ik heb sinds deze week een probleem met de beweging sensor in mijn Eufy camera’s.
Voorheen ging mijn achtertuin lamp aan bij beweging in de achtertuin alleen helaas sinds deze week werkt het niet meer.
Als ik de flow test werkt de flow gewoon uitstekend maar zodra ik daarna weer naar buiten loopt om te testen gebeurd er niks, ik heb niets aan mijn instellingen veranderd zoals het voorheen was.
Hebben meer mensen sinds de laatste week problemen met Eufy en Homey?
Ik heb namelijk meer flows met diverse Eufy apparaten die sinds deze week slecht of niet werken.

Hi @Christian19951
Check even [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum Q1.
Notificaties moeten aan staan voor de integratie met Homey :wink:

Die had ik voorheen ook altijd al aanstaan maar toch werkte het allemaal ineens niet meer of niet goed

Ik heb net nog een keer alles een keer verwijderd en opnieuw gedownload nu werkt de flow weer met de achtertuin.

Bedankt voor je reactie ik hoop dat alles het weer blijft doen :slight_smile:

1 Like

Hey hey,

Is er een manier dat ik wel de meldingen kan uit zetten van “de deur is open” “de deur is gesloten” maar dat wel mijn triggers afgaan ik en mijn vriendin worden enorm moe van de meldingen. Misschien dat iemand een oplossing heeft.

@Tiejays check eens [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum Q2

Hallo ik wil een eufy deurbel pro aanschaffen en intergreren in homey. Welke homebase is hwt beste hiervoor de 2 of 3?

Ik merk de laatste tijd steeds vaker dat flows waarin camera’s uit of aan moeten worden gezet het wel lijken te doen, maar het dus niet doen. In Homey zie je de camera’s netjes uit- en aangaan, maar de camera’s zelf gaan niet uit en aan. Ik heb al geprobeerd de app opnieuw te starten, maar dat helpt niet. Enig idee wat er kan zijn?

Het gaat om de volgende camera’s;
Indoor Cam Pan&Tilt
S330 Eufycam
Solocam L40
Deurbel T8220

@Ralph_Z graag vermelden om welke cameras het gaat