[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Dat de credentials verkeerd zijn is vreemd, want ik krijg wel een captcha (naar mijn idee staat TFA uit) en geeft hij de error dat er geen apparaten zijn gevonden. Heb ook geprobeerd de Homebase 2 te koppelen, maar dan blijft hij na inloggen hangen op ‘laden’…

Had het al eens geprobeerd met batterij deurbel, maar kwam ook daar niet verder mee (nu ook weer geprobeerd, maar zonder succes…

2FA is iets anders dan captcha.

Maar check je login hier even https://mysecurity.eufylife.com

als je een homebase 2 hebt heb je sowieso een batterij deurbel :wink:

Ik weet dat ik inderdaad een draadloze heb waarop ik voeding heb aangesloten. Ook draadloze optie in de Homey app heb ik geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat.

Via de website kan ik gewoon inloggen met het extra account. Ik zal de stappen nog eens opnieuw doen (+ wachtwoord opnieuw invoeren) en een diagn. genereren. Misschien dat daar meer duidelijkheid uit komt…

Volgens mij heb ik niets anders gedaan, maar lijk een stapje verder te zijn. Krijg nu de melding dat ik eerst mn Homebase moet koppelen…

@rBrT dan ben je een stap verder. maar je moet inderdaad eerst je homebase koppelen :wink:

Het is gelukt! :slight_smile:

Heel bijzonder dit, maar super bedankt voor je hulp!

1 Like

Super!

hoi! Is het ook mogelijk om een opname te starten op een camera op basis van een motion sensor van een ander merk via homey? Daarmee zou het lukken om de opnames iets eerder te starten, of op basis van een deursensor.

Aan/uit is niet het starten van een opname toch?

Hey @RezaRose
Nee dat kan helaas niet

Dat is wel heel erg jammer :grin:

Wat houd de aan/uit functie in? Op de camera’s.

En denk je dat het iets is wat in de toekomst wel mogelijk is? Of kan het niet in eufy? Het zou het een topfunctie zijn als je opnames kan starten en opslaan op de homebase op basis van een andere sensor dan de sensor op de camera zelf.

@RezaRose de aan/uit functie zet de camera aan of uit. Zelfde optie die je in de Eufy app zelf hebt als je naar instellingen van de camera gaat.

Nee ik verwacht het niet. Binnen Eufy zij het automations die je kan maken echter is dat niet beschikbaar in de Eufy API

@martijnpoppen Heel veel dank voor het beschikbaar stellen van de app! Vraagje; sinds de laatste update krijg ik geen contact signalen meer van de deursensor. Camera notificaties komen wel door en notificatie instellingen staan goed. Wij hebben de S380 homebase.

@Stefan_I welke app versie zit je?

En heb je push notificaties voor je deur sensoren aan staan ? [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum Q1

Ik zit op 3.18.11 en de notificatie staat inderdaad aan voor de sensor.

@Stefan_I kan je de deursensor triggeren en daarna een diagnostisch rapport sturen?

Zeker! Dankjewel.
622117c9-6e9e-4741-98c3-66cef136973f

1 Like

@Stefan_I ziet er goed uit. Voor de cameras heb je ook push notificaties nodig om nieuwe afbeeldingen te krijgen

Heb een Eufy deurbel met homebase 2 kun je daar ook livebeelden mee krijgen met de Homey pro?

Hey @Pieter_van_Berlo
Nee dat kan niet alleen het beeld van het laatste event