[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@mralbert geen idee. Misschien kan je even je flow delen?

Ik heb bijna twee jaar de bedrade deurbel T8200 ingesteld met een flow zodat de beveiliging automatisch gewijzigd kan worden van thuis naar afwezig en andersom.
Ik heb inmiddels ook nog de Indoor Cam Pan&Tilt, de Homebase2 en de Eufycam 2c en allesdraait met dezelfde flow.
Dit werkt(e) goed.
Sinds twee weken werkt de flow alleen niet meer op de deurbel (zonder foutmelding) maar werkt de flow nog wel op de andere drie apparaten.
Ik ben zelf aan de slag gegaan om te kijken wat er mis is, zoals resetten, opnieuw installeren en wat ik als leek zijnde nog meer kon doen, niets heeft geholpen.
Ik heb de Homey Pro (2016-2019)
Is dit probleem bekend? Twee weken geleden is de app geüpdatet, misschien heeft het hier mee te maken?
Zelfs heb ik de testversie(s) uitgeprobeerd en ook zonder resultaat.

@Elly Kan je een diagnostisch rapport sturen nadat je de flow hebt gedraaid?

Is dit wat je bedoelt?
09bb6c87-e49f-4c48-8a73-0be01130354a

@Elly yes!
Lijkt op issue wat al eerder binnen gekomen is.
Ik heb een ticket uitstaan hiervoor, aangezien ik niet de achterliggende API library gemaakt heb.

Hoop binnenkort een update te hebben, voor nu helaas geen fix

1 Like

Oke, dan wacht ik wel af, bedankt!

Sinds gisteravond krijg ik geen meldingen meer door van mijn deurcontacten terwijl deze wel binnenkomen in het Eufy systeem zelf. Ik heb de Homey app al herstart en ook geprobeerd “te repareren” maar geen van beide acties helpt

Hoi @Marcel_Kolsteeg
Bekend probleem
Er is al een fix voor beschikbaar in de test versie van de app.
Zie: [APP][Pro] Eufy Security - #4323 by martijnpoppen

Dat is bijzonder, ik zie dat ik al op versie v3.18.8 draai en toch werkt het niet

@Marcel_Kolsteeg kan je eens de live versie van de app proberen?

@Marcel_Kolsteeg ook in laatste test versie opgelost: [APP][Pro] Eufy Security - #4323 by martijnpoppen

Komt door dat de Homebase 2 nu op nieuwe firmware draait die dat veroozaakt. Blijkbaar zit jij nog niet op deze firmware dus kan er mismatch zijn.

Laatste testversie zou het moeten fixen

Dat wil ik wel proberen, maar hoe krijg ik die op mijn Homey? Hij pakt nu zo te zien uit zichzelf de test versies

@Marcel_Kolsteeg Als je de laatste testversie kan testen zou zelfs nog beter zijn :stuck_out_tongue:

Maar je kan terug naar de live versie door de app via deze url te installeren: Eufy Security App voor Homey | Homey

Ik zie dat je 3.18.9 hebt klaar gezet, die zal ik eerst eens proberen

1 Like

3.18.9 draait en ik krijg weer notificaties van de deursensoren door in Homey

1 Like

Top!

Vanmorgen is versie 3.18.10 geïnstalleerd en mijn probleem is opgelost :+1:t3:
Thnx!

@Elly super!

Hi Martijn, het koppelen van mijn deurbel lukt op de een of andere manier niet (geen apparaten gevonden). Zou je misschien eens kunnen kijken wat hier aan de hand kan zijn?

Diagnostisch rapport: 494efbe3-46e1-47fd-9769-d4ab88775d3a

Alvast bedankt!

Hey @rBrT
Ik zie een Email address or password incorrect.

en daarnaast zie ik dat je een bedrade deurbel probeert te koppelen. Een batterij deurbel bedraad aansluiten betekend niet dat het een bedrade deurbel is… Dus misschien goed om dat te checken