[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Nee, ik denk dat ze dat eruit hebben gehaald helaas. Ander dingetje, ik heb net even jouw flow nagemaakt en krijg als resultaat: null. Nu vermoed ik dat jij een cloud subscription hebt?

Hmm, dat is de standaard waarde. Misschien als je de flow nogmaals draait dat het werkt?
Ik heb geen cloud subscription, sdkaart is voldoende :stuck_out_tongue:

Oke, dan ga ik eens even prutsen, wilde even zeker weten dat het daar niet aan lag. Ja ik vind de sdkaart ook meer dan voldoende.

UPDATE: Ja, nu werkt hij inderdaad :+1:
Op naar stap 2, zien of ik deze nu kan recorden, en vooral hoe lang die stream actief blijft

UPDATE 2: Inmiddels werkend binnen VLC (incl audio), beeldkwaliteit is matig, naar mijn idee lager dan in de app, heb jij dat ook? Zag dat mijn url wel anders was, nl rtmp://p2p-vir, ipv mediaserver-xxx bij jou, zou dat iets daarmee te maken kunnen hebben?

UPDATE 3: De stream blijft slechts 5 minuten actief, daarna verbreekt de verbinding en is de url ongeldig, er dient dan een nieuwe gegenereerd te worden. @martijnpoppen heb jij dit ook, of zou dit komen doordat ik via een andere eufy server connect?

Die URL is obv landinstelling van de Eufy app. Volgens mij heb ik hem op USA staan. Daardoor krijg ik de servers van Amazon US terug.
Beeld kwaliteit is bij mij ook matig.
Je zou eens via deze url kunnen checken of dat daar ook zo is: https://mysecurity.eufylife.com/#/login

Ja, daar is hij helaas ook best matig, iets beter zou ik zeggen, maar niet noemenswaardig. Disconnect hij bij jou ook na exact 5 min?

Zou er niet een manier zijn om hem rechtstreeks op intern IP te koppelen?

Ga ik even testen. Zal hem even draaien.

Via lokale ip gaat niet lukken. De soort van API is erg gelimiteerd en vooral gericht op gebruik buitenshuis.
Commando’s gaan wel via het lokale netwerk. Maar http_requests zoals deze niet.

Edit: Ik kan de stream ook starten via een lokaal p2p commando, maar dan moet ik zien te achterhalen wat de stream url is. Dat is dan hetzelfde als je ziet in je Eufy app.

Wat zou dan het voordeel van p2p zijn? Dat hij wel direct intern te koppelen is, dus de vertraging iets kleiner? Of zijn er nog andere voordelen?

Ja enige voordeel zou interne stream zijn. Maar is volgens mij echt onmogelijk, aangezien Homey niet met streams om kan gaan.

Ik heb wel iets gevonden mbt de stream url:
De url is altijd hetzelfde behalve ?time en &token
Als je die van de url afhaalt dan werkt het ook. Dus in principe zou je elke 5 minuten je flow kunnen draaien die de stream weer start :stuck_out_tongue:

EDIT: Weet alleen niet of eufy daar mee akkoord gaat en je dan blokkeert… :confused:

Maar als je dus vanaf een ander device die stream herstart dan zou de 2e connectie, bv vanuit m’n recorder in principe altijd blijven werken, dat zou nog een optie kunnen zijn. Geen idee of dat mag, maar dan moeten ze dit maar gewoon in de software bouwen, zoals ze vorig jaar al beloofd hadden en kennelijk dus al gewoon kan (als het via de eufy servers kan, kan het ook local lijkt mij, dus kleine softwareupdate zou dat dan verhelpen).

Zojuist getest, lijkt te werken, echter s het dan na 4:30 ipv 5 minuten, geen idee waarom, zal het zo nog even testen of het elke keer korter word misschien (soort veiligheid vanuit eufy tegen misbruik?

Dan moet ik alleen nog even iets verzinnen om elke keer die url automatisch te openen :stuck_out_tongue: Prima workaround dit lol

UPDATE: Hoopte dat een motion trigger misschien ook de feed zou triggeren, zodat deze te recorden is, helaas is dat geen optie, dus moet nog even verder puzzelen hoe ik eleke keer automatisch die rmtp ga triggeren

1 Like

Oke, nog meer features bedacht :slight_smile:
Zou je de homebase kunnen triggeren om een geluid af te spelen vanuit homey (bij voorkeur incl de keuze van het geluidje). Heb niet altijd m’n gsm naast mij liggen en zo zou je toch een notificatie kunnen krijgen van een getriggerde flow etc. (ja heb ook een Coolcam Siren, maar die maakt mij net even iets te veel herrie voor een notificatie haha)

En even hele dikke complimenten voor al je harde werk en topoplossingen :+1:

Ja dat moet wel lukken denk ik. Zal dan ongeveer hetzelfde werken zoals nu de quickResponse werken. Dus een keuze menu met geluiden.
Zal ik eens naar kijken!

Dankjewel voor je complimenten :smiley:

Heb nu al wat van dergelijke flows waarbij Homey een geluid maakt, maar die staat boven, beneden zou ik ook nog wel zoiets willen en de homebase staat beneden haha, dus vandaar mijn interesse. Als het niet lukt verzin ik er wel iets anders op natuurlijk, maar ik zag ineens een extra optie :+1:

1 Like

Bij mij helaas niet, zou je kunnen helpen?

Hey @Kevin_de_Jong ,
Wat zie je als je deze flow draait?

Dit krijg ik binnen. Trouwens mede dankzij jouw enthousiasme gekozen voor een Eufy systeem!

Oh dat is leuk nieuws! Dankjewel :smiley:

Gek dat je geen afbeelding ziet. :thinking:
Kan je eens bij het apparaat zelf kijken wat hij laat zien?
Dit venster:

Zou je de app eens kunnen herstarten? Misschien dat dat iets oplost

Na de herstart krijg ik het volgende:

Ja dat is correct!
Bij elke beweging/persoon detectie/deurbel druk wordt de afbeelding geupdate. Dit is de initiele afbeelding als er nog geen event geweest is.
Het ophalen van een live afbeelding is niet mogelijk door de limitaties van Eufy als zowel Homey