[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@wrutjes ah dan is dit gerelateerd aan een ander issue wat ik gisteren heb binnen gekregen. Lijkt erop dat de deurbel integratie voor de HB3 niet goed is in de library die ik gebruik.

Was er al naar aan het kijken, hoop vandaag/morgen een fix te hebben

Zo dat zou snel zijn. Laat maar weten dan kan ik meteen voor je testen als je daar behoefte aan hebt.

1 Like

@wrutjes ik heb een versie in test staan. Je kan deze testen door naar deze link te gaan Eufy Security | Homey en op de groen installeer knop te drukken :slight_smile:

changelog: [APP][Pro] Eufy Security - #3722 by martijnpoppen

Hoi Martijn,

Ik heb de testversie geladen en hij komt nu helamaal tot het einde van de flow.
Tevens zie ik nu een afbeelding van het moment van bellen, dat zag ik eerder ook niet.
Het werkt dus.

Top, bedankt.

Dit ga je nu in een officiele versie verwerken en moet ik dan handmatig die nieuwe versie weer downloaden of wordt het (test) pakket automatisch geupdate als er een nieuwere versie is?hoe werkt dat?

@wrutjes super!

Ook goed te weten dat de deurbel afbeelding werkt nu :smiley:

Je zit nu in het test kanaal. Dat houdt in dat de volgende keer dat ik een test versie opzet je daar automatisch in zit.
Ik laat het je weten zodra ik de live versie update en hoe je dan weer terug komt in het live kanaal.

1 Like

@wrutjes hij staat live. Je kan de live versie installeren via deze url Eufy Security App for Homey | Homey en klik op de groene installatie knop :slight_smile:

1 Like

@martijnpoppen ik heb de live versie ook geïnstalleerd maar bij het inloggen blijft de app laden.

@Wout-1976 wat bedoel je precies?
En kan je ook een diagnostisch rapport sturen?

Ik heb de app helemaal opnieuw geïnstalleerd. Daarna bij toevoegen apparaten kies ik de homebase 2… daarna blijft de melding laden en wordt er geen homebase toegevoegd.

2519c291-604e-4556-be32-e6c0618d87cf

@Wout-1976 ik zie dat je regio US gebruikt. Klopt dat of heb je je apparaten in EU staan?

Dat moet inderdaad EU zijn. Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu EU aangeklikt.
Echter na het selecteren van een type apparaat >Homebase 2 blijft de app laden .

@Wout-1976 kan je eens checken of je hier wel kan inloggen? https://mysecurity.eufylife.com

Nadat ik de tijdelijke safety pin heb ingevuld doet deze het wel via de link.

Maar bedoel je inloggen met het normale account of het extra admin account?

Safety pin? :thinking:

Ik bedoel met het extra admin account

To protect the security of the live view when you login web portal, it is required to enable the Web Portal Access first. please go to eufy Security App>Sidebar>Control Center>Web Portal Access to enable the access first.

Maar dan moet ik dus in de app op de telefoon met mijn admin account die PIN ophalen en daarna op de website invullen. Maar in de app met het admin account staan geen apparaten.

Terwijl ik de apparaten van het normale account wel gedeeld heb met het admin account.

De safety pin heb je niet nodig om te kijken of je acocunt werkt.
GIng mij erom of je kon inloggen op die pagina met je extra admin account en of je daar dan je apparaten ziet

Maar heb je de apparaten ook geaccepteerd in je extra account?

Ik zie daar achter het verplichte invul veld met de PIN wel de “doorbell”
En ik gebruik jou app al langere tijd dus neem aan dat ik niets hoef te accepteren in het extra account?

Waar zie je dit?

Lijkt mij niet, maar als je ze niet terug ziet op https://mysecurity.eufylife.com/ dan lijkt er iets mis te gaan.

Als je met je extra account inlogt op de eufy app op je telefoon zie je dan wel de apparaten terug?

Wat raar het heeft altijd gewerkt.
In het normale account zie ik bij gedeelde accounts terug dat ik 2 apparaten heb gedeeld met het admin account.
In het admin account zie ik echter geen apparaten terug.

Je zou kunnen proberen de apparaten niet meer te delen en dat opnieuw te doen.
Inderdaad gek, nooit gezien dit

1 Like