[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@Floppus thanks.

Nee klopt want ik heb ook nog niets gefixed. Aan de hand van deze reports met debug logs hoop ik erachter te komen waar het misgaat :wink:

1 Like

@Floppus @Jan_Albert dank voor jullie reports.

Ik heb hopelijk een fix weten te produceren: [APP][Pro] Eufy Security - #3662 by martijnpoppen

e150caa0-54e5-4738-8353-d37d793ac1be

1 Like

@Floppus @Jan_Albert dank voor jullie reports.

Ik heb weer een nieuwe update: 3.10.6

Werken andere commando’s wel naar de camera? aan/uit bijvoorbeeld?

Hoi,
Eufy solocam reageert op geen enkel commando vanuit Homey… Ook in deze testversie niet.

52b545d9-14d8-41ef-bd4d-2794a2c8ee2c

@Jan_Albert ah dat veranderd wel iets.
Ik focus nu namelijk alleen op de security modes :sweat_smile:

Hallo allen,

Iemand enig idee waar stream url niet wordt weergegeven op mijn chromecast? Krijg nog steeds de melding; oops, eufy patched their api, daarom geen stream mogelijk. App updated en herstart in homey.

@Ronny_Wubbels Wat verwacht je precies?

@martijnpoppen

Dacht het probleem met api opgelost was, toch? Of heb ik dit niet goed begrepen

1 Like

@Ronny_Wubbels voor de afbeeldingen wel maar voor de streams niet. zie [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

@Floppus @Jan_Albert aangezien het niet alleen de security mode is die niet goed wijzigt maar ook de andere commando’s niet reageren heb ik een paar vragen :smiley:

  1. Als je eerst via de officiele eufy app een modus wijzigt en dan vervolgens dat via Homey doet werkt het dan wel? Ik vermoed dat het te maken heeft met de standby mode ([APP][Pro] Eufy Security (nl) - #952 by Kuijkens)

  2. Als je het commando meermaals achter elkaar stuurt, werkt het dan wel? (bijvoorbeeld in een flow de flowcard 3x achter elkaar zetten met een vertraging van 1 sec er tussen)

Noppes, report sent
5a95a51c-1024-4622-9b7f-e3be3e6030b0

1 Like

@Floppus Thanks. Heb weer wat nieuws geprobeerd, maak zo even een release :slight_smile:

Hoi Martijn,

Beide punten had ik al getest. En op beide vragen is het antwoord nee.

Groet!

1 Like

@Jan_Albert @Floppus nieuwe poging… Eufy Security App for Homey | Homey

Helaas…

Beste Martijn,
Allereerst mijn complimenten over de fanatieke manier waarop je iedereen helpt, chapeau!

Sinds gisteren heb ik de Homey Pro 2023 ook binnen en ik heb een vraag over mijn deurbel, als ik de deurbel indruk dan gaat de flow die ik heb gemaakt niet lopen.

Ik heb een extra admin account aangemaakt en geactiveerd en de uitnodiging geaccepteerd en met die account aangemeld in Home, maar helaas.
Mijn configuratie is een HomeBase3, een deurbel 1080p/2k en 2 aufyCam3 camera’s

Ik heb ook een diagnostics rapport gemaakt: 35382566-c68c-4ba3-8466-b5494e71a3e5

Kun je mij helpen?

Alvast bedankt,

Wilfried Rutjes

1 Like

@wrutjes Dankjewel! :smiley:

Ik denk als je de app even herstart dat het probleem verholpen is. Er zit een bug in als je een apparaat toevoegt aan de app dat de notificatie service deze niet goed oppakt :confused:

Zojuist herstart, maar helaas.
Ik heb wel meteen een dignostic rapport gemaakt
4d4d0ca9-43eb-4431-ac08-259d6eb1967e

gr. Wilfried