[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@ZwarteTeen @Heula
Volgens mij heb ik het wel werkend gekregen. Zal vandaag nog even een test versie live zetten

2 Likes

Van de week eufy aangeschaft. Alles kunnen koppelen met homey behalve de keypad. Geeft aan “could not find that pair sesion” storings rapport nummer: bdf56ca1-dec3-49ae-821a-27a9cc741308


Doe ik iets fout?

@Davy_Wilms zojuist je rapport beantwoord.
De keypad kan niet gekoppeld worden.
Melding in de app:

“Het toetsenbord is een fysiek apparaat om de beveiligingsmodus voor de Homebase in te stellen. Daarom heeft dit geen eigen functionaliteit in de Homey app. Om flows te maken op basis van of het wijzigen van beveiligingsmodi voegt u in plaats daarvan de homebase toe (als dat nog niet is gebeurd). Daar vindt u de beveiligingsmodi en flowkaarten voor beveiligingsmodi.”

Oke dan ga ik hier nog eens naar kijken en mee aan de slag. De homebase 2 ben ik al in de app zitten dus dan moet het wel lukken. Ik zal eens naar de flows kijken die hier al vermeld staan. :+1:

1 Like

@martijnpoppen , ik krijg sinds 4 dagen geen enkel event meer binnen van mijn wired deurbel. Is er iets wat ik moet aanpassen?

Hey @Peter_Hendrix
Nee niet dat ik weet.
Krijg net ook iemand die dit heeft met de deurbel.
Kan je de app eens herstarten en kijken of dat het oplost?

Heb ik zojuist al gedaan (heel Homey). Repareren lijkt niet te lukken.

Dan zit er een error in je account

Kan je een rapport sturen?

@Peter_Hendrix

[EufyLibrary] Response code not ok { code: 26006, msg: 'Email address or password incorrect.' }
[EufyLibrary] Response code not ok { code: 26006, msg: 'api request limit' }

Dus lijkt erop dat je wachtwoord niet goed is.
Heb je eventueel nog een ander extra account om te testen?

Kan ik wel even maken.
Maar heb net nog het wachtwoord gereset dus is nu 100% goed. Maar misschien loop ik nu tegen die limiet aan.

Ja dat zou goed kunnen. Eufy is nog stricter geworden daarmee.

Als je een extra account aanmaakt kan je ook 2FA inschakelen. Dat werkt tegenwoordig ook :wink:

Moment, ga ik even proberen.

Nieuw account gemaakt, ingesteld op homey. Kom door de 2FA heen en alles lijkt goed.
Krijg echter geen event als ik op de deurbel druk.

@Peter_Hendrix na toevoegen kan je het beste even de app herstarten, zit nog een foutje in het starten van de notificatieservice na het toevoegen van een device

Vandaag lijkt de deurbel ineens weer te werken. Ik houd het even in de gaten.

1 Like

Hallo @martijnpoppen , ik ben een redelijk nieuwe gebruiker van Homey en probeer mijn solocam E20 toe te voegen aan de app. Verschillende extra accounts gemaakt en toegevoegd als bewoner, toch blijft onderstaande melding terugkomen als ik de camerabeelden wil bekijken: “Eufy made changes to their API, Currently it’s not possible to retrieve thumbnails from the Eufy devices in Homey”

Moet ik de apparaten ook fysiek toevoegen aan het tweede account zelf? of is enkel de uitnodiging van het main account accepteren voldoende? Het bewegingsalarm en de modus selecteren lijkt wel te werken.

Ik heb deze melding nog niet eerder voorbij zien komen in dit topic, wellicht zie ik iets over het hoofd…
Hoor graag hoe dit op te lossen!

Hi @Tom_Moolenaar ,

Als het goed is heb je ook een melding op je tijdlijn gekregen van de Homey Eufy app waarin staat wat er aan de hand is.
Zoals deze afbeelding aangeeft is het niet mogelijk om afbeeldingen op te halen van de Eufy devices in Homey.
Die afbeelding heb ik daar neergezet, zodat de gebruiker ook hier geïnformeerd wordt van de situatie.

De melding is al meerdere malen op dit forum langsgekomen (Hoofdtopic) en ik heb actief berichten geplaatst die allemaal verwijzen naar: [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Als je een extra account aanmaakt kan je ook 2FA inschakelen. Dat werkt tegenwoordig ook :wink:

Dus ik heb gisteren op m’n tweede account 2FA aangezet. Daarna deed alles het, maar nu zijn mijn apparaten niet meer bereikbaar via Homey. Nu probeer ik de hele tijd in te loggen. Eerst kreeg ik nog een 2FA code via mail, maar die werden niet geaccepteerd of ik kreeg die Error melding die @Peter_Hendrix ook kreeg. In plaats daarvan moet ik nu een CAPTCHA invoeren, maar als ik dat doe krijg ik een melding “Timed out after 30000ms”. Komt dit door die 2FA of gaat er iets ander mis?

EDIT: Ik heb 2FA uitgezet, maar ik blijf ‘timed out’-meldingen krijgen.

Hey @Ralph_Z
Probeer even je Homey app of web app te herstarten

Het kan ook helpen de Eufy app te herstarten

Hoi Martijn, Vanochtend voor de derde keer binnen een twee weken vertoont de app raar gedrag. Op de app zelf staat een pauze tekentje en alle apparaten hebben een rode driehoek met uitroepteken. Ik moet de app opnieuw opstarten om dit issue op te lossen.