[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@Daniel_Frankenhuis Heb je ook de kaart Contact alarm gaat aan? bij de deur sensor?

nee ik kan maar 1 kaart aanklikken bij als

Ah dat verklaart. Ik zie het probleem al!
Ga een fix maken :slight_smile:
en bedankt voor je donatie! :smiley:

1 Like

Nou dat is helemaal super !

1 Like

Dit kan ik allemaal kiezen.
Maar ik kan er maar 1 kiezen


@Daniel_Frankenhuis update staat klaar. zie [APP][Pro] Eufy Security - #3110 by martijnpoppen voor instructie :slight_smile:

Ik probeer al enige tijd de bewegingscensoren van Eufy te gebruiken voor het aanzetten van lampen. Volgens mij kan dit nog niet met de huidige kaarten of doe ik iets verkeerd? Met de deursensoren lukt het overigens wel. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.

Hoi @Pabo_89 zorg ervoor dat je notificaties aan staan voor je bewegings sensoren


Hi Martijn. Dank voor je snelle reactie. Dit werkt inderdaad. Helaas zorgt dit er wel voor dat ik de hele dag meldingen voor beweging krijg. Is dit toch niet anders op te lossen? Voor de deursensor lukt dit (volgens mij) namelijk ook zonder notificaties.

Hey @Pabo_89
Nee helaas niet. Aangezien Eufy geen officiele integratie aanbiedt werkt deze app dmv push notificaties. Dit is voor elk apparaat van toepassing (ook deur sensor).

Je kan wel notificaties utizetten als je dat zou willen. Zie daarvoor de FAQ Q2

@Daniel_Frankenhuis Heb wat tests gedaan met de deur sensor en alles werkt naar behoren.
Kan je nog eens testen vandaag? :slight_smile:

Helaas lukt het niet

Alles is wel op ieuw geinstalleerd

92edde94-67b5-4909-8ea2-2051feb50272

Ik zie het er zitten wat errors in. Komt door het toevoegen van de apparaten, daar is zo te zien iets misgegaan met het opstarten van de notificatie service

Wil je het volgende proberen:

  • Eufy app herstarten (in Homey)
  • 5 min na herstart → deur open/dicht
  • Diagnotisch rapport sturen

d6fa782a-ea74-42df-92c5-f9d378ad6479

@Daniel_Frankenhuis is de sensor gekoppeld aan de Homebase 2 of 3?

Sorry was even druk want alles is hier gevrashed
Waarom weet ik niet maar hij zit nu op 3

Ah dat verklaart…ik zie veel errors mbt Homebase 3.
Kan je hem eens koppelen aan je Homebase 2 ?

Denk dat library nog geen ondersteuning heeft voor het verwerken van de notificatie van de sensor op de Homebase 3

Ga ik nu Doen
10 minuutjes

Ik heb de sensor geplaatst op homebase 2 en dan doet werkt het helemaal !
erg apart :smiley: maar wel een slimme voorlopige oplossing

Nou de integratie voor de Homebase 3 is nog erg nieuw dus kan voorkomen dat iets nog niet goed werkt :slight_smile: