[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Dat was inderdaad het volgende, dat zou top zijn! Ik laat Homey nu ook al elke nacht herstarten, zou mooi zijn als ik de homebase daar ook in kan mee nemen.

Nogmaals dank voor je hulp en fijne avond.

1 Like

Jij ook! :smiley:

Ha @martijnpoppen,

Ik heb denk ik alles geprobeerd, maar het lukt mij niet om de homebase 2 of de deurbel toe te voegen. Ik krijg steeds de melding “Geen apparaten gevonden. Probeer een andere regio”.

Genomen stappen:

  • In 1e admin account beide apparaten gedeeld met een 2e account.
  • ingelogd in eufy app met 2e account en apparaten gezien onder gedeelde apparaten.
  • ingelogd met 1e account in Eufy app.
  • Ingelogd in https://mysecurity.eufylife.com met 2e account. Beide apparaten zijn hier ook zichtbaar.
  • Diverse keren geprobeerd )EU en VS), maar steeds hetzelfde resultaat.
  • Ook homey app herstart, zelfs verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
  • 2fa staat uit. Maar bij het inloggen moet ik inmiddels wel een extra verificatiecode opgeven om te laten zien dat ik geen robot ben.
  • uiteindelijk ook maar het huis gedeeld.

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen om het wel werkend te krijgen?

Ik heb ook de knop diagnostische rapport gebruikt: e6bfe63a-3585-422a-983b-be69c59dd0f3

Zou je me alsjeblieft op weg willen helpen?

Had nog niet in mijn mailbox gekeken.

Daar vond ik een mail van Martijn.
Het probleem is opgelost in de test versie.
(Eufy Security | Homey)

Super bedankt :pray:, ik ben blij :grinning: .

Nu ga ik aan de slag met de flows

1 Like

@Gerben_VA
Top! Had meerder reports gezien.
Moest je tijdens het inloggen de Catpcha code invullen?

Ja klopt.

Tijdens het inloggen moest ik die inderdaad invullen. Daarna kon ik zonder problemen de homebase en deurbel toevoegen :+1:t2: .

1 Like

Top dan werkt dat in ieder geval. Is nieuw namelijk :sweat_smile:

Hoi Martijn,

Ik was wat aan het spelen met de opties voor mijn 2c pro camera in de app maar merk dat een aantal dingen niet werken.
Nachtvisie aan/uit getest maar in de officiële Eufy app veranderd er niets.
Hetzelfde geldt voor Status led aan/uit.
Mogelijk geldt dat ook voor de optie Zet lamp aan/uit maar dat kan ik nu niet testen omdat ik niet thuis ben.

Ik gebruikte deze opties verder niet maar dacht, ik test het eens.
Wellicht kun je hier eens naar kijken als je tijd hebt. :wink:

Laatste vraag voor nu, de Homebase 3, heb je daar wat aan als vervanger van de huidige Homebase 2 of heeft dit alleen nut als je ook de nieuwere generatie camera’s en deurbellen gebruikt.
Is de Homebase 3 ook los te koop of alleen in combi met andere apparaten. Ik kan er nog niet echt veel over vinden bij de Nederlandse webshops. Ook niet via Tweakers.net.

Ik zie ook dat er ineens een optie om de videokwaliteit in te stellen met meerdere opties. Zit er een idee achter dat dit met licht en donker kan uitmaken?
Of is dit batterij besparend op de een of andere manier?

Bedankt.

Hey @Heula

Ah goed om te weten, Heb zelf ook de 2C dus zal even wat tests doen. Kan zijn dat dat gebeurd is door de upgrade naar de nieuwe Eufy Library.

Volgens mij wel, want je kan alles koppelen aan 1 Homebase. Zie ook de roadmap van Eufy hiervoor: eufy Support
Dus zelfs stand-alone cameras (wired deurbel, P&T indoor etc) werken straks samen met de Homebase 3
Daarnaast geeft de Homebase 3 ook wat extra’s zoals Gezichtsherkenning. (Is nu alleen nog maar beschikbaar op de Dual deurbel)

In USA is hij los te koop via Eufy voor $99. Zal vast ook naar EU komen, maar voor nu alleen een set met Eufycam 3 of Eufycam 3C

Ik neem aan in de Homey app? Voorheen had ik alleen een aan/uit functie hiervoor, maar blijkt dus dat er meerdere mogelijkheden zijn.

1 Like

ja, in de Homey app.
Dit is trouwens alleen beschikbaar voor mijn draadloze deurbel en niet voor de cam 2c pro.

1 Like

Ja klopt, voorheen was dat dus aan/uit.
Maar uit de nieuwe library zag ik meer opties.

Wat er dus gebeurt is dit: Combinatie van Streaming Quality + Video Encoding

Moet wel zeggen dat voor de deurbel bovenstaande opties top zijn. Bijna snel genoeg voor live beeld :smiley:

1 Like

Komen deze opties er ook voor de cam 2c pro of zijn die er gewoon niet?

Voor 2C, nee, lijkt erop dat die dat niet ondersteund

De homebase 3 is inderdaad los te koop via Eufy maar wel voor 149 dollar. Reviews zijn wisselend. Ik ga het in de gaten houden in ieder geval. Bedankt voor je uitleg.

1 Like

Helaas, niets aan te doen.

1 Like

Hi @martijnpoppen ,

Ik krijg sinds een paar dagen ineens deze melding wanneer ik mijn Eufycam 2c pro open in Homey.

Wat moet ik hiervan denken? :wink:

@Heula raar dat is niet van de Eufy app.
Gebruik je toevallig de home assistant app op Homey?
Naar mijn weten zit die melding daar in

Hi @martijnpoppen ,

Ik gebruik de Eufy app, Homey en Google Home. Geen Home Assistant.

@Heula raar deze melding komt niet uit de Eufy app namelijk :stuck_out_tongue:

Zou je eens hier kunnen kijken Homey Developer Tools
Welke device class erbij staat?