[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Werkt, gedeeltelijk. Ik krijg via de natieve app wel een melding als de baby huilt, maar niet in homey.

Heb je de oranje knop optie geprobeerd zoals ik in mijn vorige bericht aan gaf?

Ja, dat werkt dus gedeeltelijk. Beweging en persoon komen door, maar geluid en huilen niet.

Kan je zodra je een geluidsmelding hebt een diagnostisch rapport sturen

Dan check ik even of hij wel binnen komt

c1d84254-78e4-4a74-8467-415ecc3148c0

Kwam nu wel binnen.

Ja ik zie het ook binnen komen. Ziet er goed uit

Werkt dus netjes, zit echter een flinke vertraging op, ongeveer vier minuten. Is best sneu om je kleine zo lang te laten huilen…

Kunnen we daar iets in verbeteren?


4 minuten is wel flink.
De notificatie zou gelijk moeten lopen met die op je telefoon.

@martijnpoppen , Hier ook de optie met huil detectie en dit werkt direct en vlekkeloos.
Mijn instellingen in de Eufy app:

  • Pushmelding : Huilen en andere geluiden
  • Intervaltijd : 0
  • Meldingsinhoud : Meest efficiënt
    En natuurlijk bij beveiligingsinstellingen op Thuis en alleen Pushmelding aan.

Hiermee heb ik het werkend

@Jeroen_W ja zo heb ik de instellingen ook voor beweging etc en dat werkt direct

@Joep_Vullings kan je checken of jouw instellingen ook zo staan?

Ja! Die meldingsinhoud stond verkeerd! Nu slechts drie seconden ertussen!

1 Like

Hoi Martijn, ben nu even niet in de gelegenheid het thuis zelf te testen dus vraag ik het even aan de expert zelf.

Ik wil naast het alarm op de Homebase ook een alarm laten afgaan via mijn google home speakergroep maar omdat er blijkbaar iets niet goed stond ging er iets niet goed.
Nu heb ik het volgende aangepast en zou je mij kunnen vertellen of dit zal werken zoals ik het nu inschat?

Als de alarm vertraging geactiveerd wordt en uiteindelijk het alarm op de homebase wordt geactiveerd als het systeem op afwezig staat, wordt dan deze flow goed geactiveerd of wordt deze sowieso geactiveerd ook al gaat het alarm niet af. Er is bijvoorbeeld op tijd op de keypad thuis geactiveerd.

Deze flow zou dan geactiveerd worden naar aanleiding van bijvoorbeeld deze flow.

En indien het werkt zoals ik hoop dat het doet gaat het alarm van de google speakergroep dan uit met deze flow?

Bedankt.

Hoi @Heula
Volgens mij klopt dit helemaal zo.

Hoi Martijn, bedankt dan ga ik deze activeren en verder uitproberen als ik weer thuis ben.

Hallo allemaal,

Ik ben onlangs begonnen met het inrichten van mijn Homey Pro. Inmiddels is het gelukt om de Eufy 2C camera en Eufy Security toe te voegen,

Nou zou ik graag het beeld van de 2C camera willen streamen naar mijn Google Hub. Dit bij het starten van een flow of wanneer er bv iets wordt gedetecteerd door de camera. Is dit mogelijk?

Hoi @Yordy_van_Ham
Ja dit is zeker mogelijk. Bijvoorbeeld zo:

(zorg ervoor dat je de laatste app versie hebt)

Hoi Martijn,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb inderdaad de laatste versie van de app.

Ik zal het nog een keer proberen met de voorbeelden van jou.

Bij eerdere pogingen kreeg ik de onderstaande melding:

@Yordy_van_Ham het scherm wat je daar ziet support geen livestream. Zoals ook in de afbeelding te zien is.

Die afbeelding update alleen als er een event heeft plaatsgevonden

Hoi @martijnpoppen,

Vraagje, waar ik maar niet uitkom. Heb al even rond gezocht, maar kon zo snel geen antwoord vinden.

Ik heb een EufyCam pan&tilt maar ik krijg deze niet ‘uitgezet’ vanuit Homey zodat de lens omhoog draait. Krijg steeds de melding ‘Timed out 30000ms’. Ditzelfde geld als ik een andere ‘beveiliging modus’ wil selecteren. Heb verder geen homebase, alleen die camera (of is dat het probleem?).

Heb de camera al een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd, zit onder een extra gebruiker. Deze gebruiker ook al een keer verwijderd en weer toegevoegd om te testen.

Bewegingsalarmen komen wel gewoon binnen met screenshot, lokaal IP klopt ook.

Hoor graag!

1 Like

Hey
Hmm ja ik zou al gauw zeggen dat het IP adres niet klopt.

Meestal is dat het probleem.
Commando’s sturen gaat via lokaal netwerk

Bijzondere dingen in je netwerk? Mesh / VLAN etc?

Zitten Homey en de camera op hetzelfde netwerk?

1 Like