[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@ralph_z dat is wel gek. Maar de connectie zou wel weer gemaakt moeten kunnen worden tenzij ze elke keer een ander IP adres krijgen zodra de stroom er weer is.
Je kan altijd proberen elke camera een vast IP adres te geven in je router

1 Like

Oh, dat ben ik inderdaad vergeten. Helaas maakte dat ook geen verschil. Kwam er wel achter dat als ik je app opnieuw start dat het dan wel weer werkt.

1 Like

Hoe zit het eigenlijk met de inloggevens? Hoe worden deze bewaard/opgeslagen? Ik voel er weinig voor dat anderen meekijken :wink: .

Deze worden encrypted opgeslagen in Homey. Die kunnen alleen gedecrypt worden als je de secret key hebt. Dus niemand kan meekijken

1 Like

Gelukkig maar! Dank je wel.

1 Like

Zijn er problemen met de Eufy Security-app? Geen één flow met de camera’s werkt op dit moment. Heb de app al een keer opnieuw gestart en ook Homey zelf, maar helaas zonder resultaat.

Hoi @Ralph_Z,
Welke problemen heb je ?
En Wat voor flow?

Hoi @martijnpoppen, geen idee wat er wat, maar het werkt weer.

@Ralph_Z super :+1:

1 Like

Mijn 1e post, ik ben een amateur wees gewaarschuwd :wink:

Vol goede moed aan de slag met Eufy. Ik begreep de melding niet in het inlogscherm maar na wat Googlen (dit topic) iemand uitgenodigd in Eufy en 2fa staat niet aan. Met dit account kan ik inloggen bij de APPS en staat er: Saved. Logged in to Eufylife. You can close this screen now.

Dan ga ik naar apparaten en druk op het plusje en selecteer Eufy. Hier kies ik dan bijvoorbeeld Homebase 2. Hier moet ik dan weer inloggen(?) en dat lukt gewoon niet. Soms gebeurt er helemaal niets en verdwijnen mijn e-mailadres en wachtwoord. Soms krijg ik meldingen, bijvoorbeeld:

Timed out after 30000ms
Geen apparaten gevonden. Probeer een andere regio (standaard staat US in het groen)

De Homebase 2 is wel bedraad aangesloten, zou dat het kunnen zijn, dat ik niet op Wifi zit?

Hoi @Francois_Lohuis
Inloggen gaat via het apparaat scherm. De app instellingen is er als fallback als er iets mis gaat.

Kan je een diagnostisch rapport sturen?

Meer - apps - Eufy Security - tandwiel rechtsboven - stuur diagnostisch rapport

Edit: heb je ook geprobeerd om de regio op EU zetten?

d4df15e5-0a1d-4e73-ace6-788b3af8f859

Wist niet dat iemand zo snel zou reageren, thanks! :slight_smile:

Ja, ik klik dan EU aan en die wordt groen.

Ik gebruik de 2e gebruiker want dat moest had ik hier gelezen. Aangemaakt door uit te nodigen in het huishouden en daarna een keer mee ingelogd in de Eufy app zelf en weer uitgelogd. In Eufy ben ik weer met mijn 1e e-mailadres ingelogd.

Hey @Francois_Lohuis
Ik zie errors dat je niet ingelogd bent in de app.
Dat is wel gek.

Kan je hier eens inloggen met je 2e account en kijken of dat werkt?

https://mysecurity.eufylife.com

Ja, zulke dingen gebeuren altijd bij mij, het kan nooit eens makkelijk :slight_smile:

Toen ik klikte op de link was ik automatisch ingelogd met het 1e account. Met het 2e account inloggen ging goed. Ik heb 3 camera’s en 1 deurbel. Kon alleen 1 camera en de deurbel bekijken, de 2 andere camera’s stond geen afspeelknopje.

Ik vrees, ik vrees, dat er nog een spatie stond na mijn e-mailadres :pensive:

Zat net te kloten met het toevoegen van de Tuya app (ik heb alles van Calex maar die app bestaat blijkbaar niet) en daar zag ik ineens een spatie na mijn e-mailadres. Dat gebeurde ook bij het automatisch invullen van het e-mailadres in jouw app. Ik denk dat dit het was ook al kreeg ik geen melding van e-mailadres klopt niet etc. want nu heb ik alles kunnen toevoegen! :slight_smile:

Excuses voor het extra werk!

1 Like

Top! Dat is goed nieuws! Voor verdere vragen weet je mij te vinden.

Hallo Martijn @martijnpoppen ,

Ik heb de Eufy bedrade batterij deurbel.
Ik heb een 2e Eufy account aangemaakt en hiermee in de Homey eufy app ingelogd.

De homebase 2 en de deurbel zijn beide toegevoegd in de Homey app.

Wanneer ik een Flow maak met: als beweging van deurbel of deurbel ingedrukt dan pushbericht of licht aan, werkt deze niet.

De normale eufy notificatie komt gewoon binnen op mijn mobiel maar er lijkt niks te gebeuren bij de Homey. Wanneer ik deze Flow test werkt deze wel gewoon.

Kan jij mij helpen? Ik heb het diagnostisch rapport verstuurd: 0f3cd653-0aa0-4190-b559-3b763e06ab89

Alvast bedankt

EvH

Hey @Eelco_van_Hattem

Zorg ervoor dat per beveiligingsmodus in de officiële Eufy app de push notificaties aan zet voor je deurbel

Daarnaast kan je bij de deurbel instellingen de notifications aanpassen naar include thumbnail.

In de logs zie ik niks binnen komen. Dus goed om bovenstaande even te checken

Deze staat aan.

Is ingesteld.

Hij komt idd niet binnen bij de app maar wel bij mij op de iPhone en Apple Watch.

Heb je niks aan de logs gehad of moet ik een nieuwe maken?

@Eelco_van_Hattem Probeer eens een app restart. dat wil wel eens helpen