Het heeft altijd gewerkt. Lijkt aan de update van Homey te liggen. In de app staat alles goed.
Edit: Ik wil ook geen pushmelding, want daar lijk je naar te verwijzen. Maar heb flows aan het openen van deuren gekoppeld. Die werken ineens niet meer omdat Homey niet registreert dat de deur opent.
Ik had een vraag. Ik ben volop bezig met mijn deurbel. Ik wil voor elkaar krijgen als mijn alarm afgaat dat de voordeurbel van Eufy een alarm afspeelt.
Wat ik heb gedaan: ik heb een alarm opgenomen in de app van Eufy en in homey wanneer het alarm af gaat toegevoegd dat spraakbericht “eigenspraakbericht 1” aan gaat. maar deze bestaat dus niet en krijg een error.
@cena ja! Quick responses werken niet voor de E340 op dit moment. Heb dit al lang geleden aangegeven bij de developer die de SDK onderhoud maar tot op heden lijkt het niet mogelijk
Terug naar de contactsensoren. Werken idd niet in Apple Home als pushmeldingen uit staan. Maar jeetje, dat is wel heel irritant. Melding bij zowel open als dicht. De achterdeur gaat heel wat keren open in de zomer. Is hier geen andere oplossing voor? Nu word ik tureluurs van alle meldingen…
@SCLS79 als er een andere oplossing was had ik
die uiteraard in de FAQ gezet. Maar dit is de enige oplossing voor contact sensoren met Eufy.
Tenzij Eufy ooit met een officiële API komt
Hey Martijn, het werkte dus even dat ik een snapshot kreeg als ik iets in mijn brievenbus ontving, maar dit was van korte duur.. nu krijg ik enkel de melding maar niet meer de foto/snapshot, ik heb de flow handmatig gestart en dan een rapport aangemaakt (de snapshot komt ook niet als ik de flow handmatig start, dit was wel het geval ervoor. Wat zou het probleem kunnen zijn ?
Ja hoor, ik heb in de Eufy app een ander email adres en dus ander account dan in de Homey Dufy app.. en tot ongeveer eergisteren heb ik wel snapshots ontvangen soms wel en soms niet.. maar nu is het gewoon helemaal gedaan.
@Jente_Boone en als je de app herstart? Dit is een netwerk issue waar homey geen p2p stream kan starten om een snapshot te maken. In kort, eufy weigert om een stream te starten
ik heb de app herstart, en als ik de brievenbus open dan krijg ik nog steeds Geen snapshot (wel al de rest van de flow werkt) als ik dan manueel de flow start krijg ik wel een snapshot.. ik heb ook direct een nieuw rapport aangemaakt.