@W_vd_P stuur even een rapport na herstart van de app
Dat was deze:
578dfb6a-d0d9-4fe8-80c2-c6474ffdc6fd
@W_vd_P dit is wat ik zie:
[EufyLibrary] [p2p] [Timeout._onTimeout] All address lookup tentatives failed. { stationSN: 'T8400P32_REDACTED' }
[EufyLibrary] [p2p] [Timeout._onTimeout] All address lookup tentatives failed. { stationSN: 'T8223510_REDACTED' }
en dat dan heel vaak. De deurbel druk zie ik ook. Dus lijkt nu te werken, kan je weer een rapport sturen zodra het niet meer werkt?
En het extra mail adres gebruik je alleen voor Homey toch?
De T822… Is de deurbel, de andere is een indoor camera voor de hond, maar die staat uit als ik thuis ben (via een Innr stekker), die was ook gedeeld met het extra account, dat heb ik even weer uitgezet.
Het extra account wordt inderdaad alleen voor Homey gebruikt.
Maar hij probeert een p2p verbinding te maken met de deurbel? Weet je zo welke poort? Kan dit, als dit niet lukt, ook via de eufy cloud lopen (als fallback)?
P2P-verbindingen gebruiken meestal al een TURN-server als fallback als er geen directe verbinding met de camera gemaakt kan worden
@W_vd_P als je een volledige cloud connectie wilt forceren dan is het het beste dat Homey geen lokale toegang krijgt tot de deurbel dan probeert hij het via Cloud. Zodra Homey wel lokaal verbinding kan maken heeft dat altijd de voorkeur zelfs als dat een timeout geeft.
@smarthomesven ja klopt, echter is dat niet helemaal hoe de Eufy library werkt. Die heeft geen cloud fallback. Alleen als het lokale IP niet beschikbaar is of afwijkt wordt er direct een cloud verbinding gemaakt. Dus lokale toegang blokkeren is de enige echte optie in dit geval
Heb je ook info over hoe hij lokaal een verbinding opzet? TCP? En welke poort? Dan kan ik die toestaan in de firewall.
@W_vd_P UDP via variabele port
@RikvN ja bekend probleem helaas geen oplossing voor. (Ps: Zoekfunctie op forum )
Geldt dit zowel voor de S4 direct als via de HomeBase S380?
@Raymond_Wigmore daar zit geen onderscheid in. De S4 is niet compatibel met homey op het moment
Thanks! bijna de verkeerde camera’s aangeschaft
dankjwel voor je snelle reactie!
Toch even vermelden.
Afgelopen week de HomeBase verplaatst en bedraad aangesloten. Fixed IP weer verwijderd en sindsdien draait het als een zonnetje.
Ik laat wel iedere nacht om 04.00 uur de app even opnieuw opstarten. Baat het niet, dan schaadt het niet…