@Lrz hangt af van de complexiteit van de versie. Deze is wel groot en complex dus verwacht dat hij na de kerst live gaat
@Mark_van_der_Bilt nou niks meer aan doen!
Fijn dat het werkt
@martijnpoppen Super fijn en bedankt voor je snelle reactie ![]()
Hi @martijnpoppen ,
Ik kan deze natuurlijk net zo goed in het Nederlandse threadje droppen:
Ik heb de thread (ook ENG) bekeken maar kom er helaas toch niet uit. Volgens mij is mijn flow setup correct zoals jij beschreven hebt. Echter blijft ik ‘Eufy Placeholder Image’ afbeelding ontvangen na de stap waarin een snapshot wordt gemaakt met de Eufycam 2K. Ik zie op het moment van testen bij de snapshot wel dat de camera iets doet (rode led indicator), maar daarna krijg ik dus niet het juiste.
De trigger staat op ‘alarm’, maar ook in testmodus krijg ik het niet helemaal werkend.
Groeten,
Julian
@Julian_Jonker graag een diagnostisch rapport sturen na het reproduceren van het probleem
Ik heb 2 deurbellen van Eufy. 1 aan de voorkant van het huis en 1 aan de achterkant.
De deurbel aan de achterkant kan middels een flow snapshots genereren, maar bij de deurbel aan de voorkant lukt dit niet.
4f34a6de-4274-4bd9-beaa-81d1deba6d78
@martijnpoppen zojuist de flow gestart en een rapport gestuurd: efa78a1e-4aec-409c-84e8-08a2f5d1037e
@Joey_Reynecke welke deurbellen heb je? Met of zonder Homebase?
@Julian_Jonker Homey heeft P2P geen verbinding met je camera. Dat is vereist om een stream te starten
Zitten ze in hetzelfde netwerk? Geen vlan of gast netwerk oid?
Eufy Battery Video Doorbell Slim (deze werkt)
Eufy Video Doorbell C30 (werkt niet)
Geen homebase
@Joey_Reynecke zonder Homebase is het geen garantie dat de snapshots werken
Bij de C30en E340 is dit het geval. Zonder Homebase werkt het niet. Of dit ooit wel gaat werken durf ik niet te zeggen
@martijnpoppen nope beiden zitten op hetzelfde WiFI netwerk van Ziggo, geen VLAn, lokaal of ander soortig virtueel netwerk.
kan het wellicht met RTSP setup te maken hebben of staat dit er los van?
@Julian_Jonker lijkt me onwaarschijnlijk, maar je weet het nooit. zou je het eens zonder RTSP kunnen proberen?
Wat ook wel eens wilt helpen, camera en Homey herstarten dan worden alle P2P connecties vernieuwd
Aah dat is balen. Hopelijk dat het in de toekomst wel gaat werken.
@martijnpoppen mijn rapport was zonder RTSP al, dus dat is hem dan niet.
het opnieuw opstarten van beiden wel. Het werkt nu, dankje!
Goedemorgen,
de laatste momenten updaten de camera’s niet mee in de gegevens.
Dat wil zeggen, mij viel in ieder geval op dat de accu status niet mee gaat. Ook de beelden updaten niet mee als ik de camera’s open.
Op het moment dat ik de Eufy app in homey opnieuw opstart, update hij het direct de nieuwe gegevens. maar hij houdt het dus niet live bij.
@Gerjan_van_den_Beld klopt helemaal. Zie FAQ Q3 en Q14 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum
Klopt het dat de “algemene alarm gaat aan’“ trigger niet werkt. Ik zag in dit draadje dat dit ergens in 2022 ook een probleem was maar later gefixt is. Maar bij mij doet deze trigger het nu ook niet…
@Foppevdv graag even aangeven om welke appraten het gaat. 2022 is inmiddels een tijd geleden ![]()
Snap ik ![]()
Het gaat om homebase 3.
Ik wil een flow triggeren als de algemene alarm op de homebase 3 afgaat. Maar deze trigger doet niks.