[APP][Pro] Eufy Security (NL πŸ‡³πŸ‡±)

@Foppevdv check FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Goedemorgen,

Ik heb net mn Homey Pro 2026 binnen. Druk met apps en apparaten aan het installeren, maar ik loop met eufy compleet vast. Ik krijg de apparaten simpelweg niet toegevoegd.

Ik heb het voldgende geprobeerd:

• eufy app gedownload op Homey
  • extra account aangemaakt via uitnodigen in eufy app en gebruiker volledige toegang gegeven en weer uitgelogd.
  • 2 staps authentificatie uitgezet
  • Eerst homebase geprobeerd toe te voegen, eerst deurbel geprobeerd toe te voegen, of eerst camera geprobeerd toe te voegen.

Wat ik ook doe, na het invullen van Captcha blijft hij maar laden en gebeurt er niks.

Ik heb de volgende apparatuur:

• Homebase 3
  • Videodoorbell e340 batterij en aangesloten op stroom.
  • 2x s3 pro camera
  • X10 Pro Omni robotstofzuiger

Heeft iemand hier ook mee getobt en de oplossing voor? Hoor het heel graag :slight_smile:

@bjorn_sven Goedemorgen
graag even een diagnostisch rapport sturen, na het reproduceren van het probleem

Ok net gestuurd, hoop dat ik het goed heb gedaan :sweat_smile:

@bjorn_sven je login lijkt incorrect

Ow wat een … ben ik :see_no_evil_monkey: het is gelukt! thnx!

1 Like

Hoi Martijn,

Weet niet of het juist is om op dit bericht te reageren maar probeer het maar.

Ik ben bezig met mijn eufy camera. Heb een tweede account aangemaakt maar als ik alles eruit heb gehaald en opnieuw toevoeg dan schiet het inlogveld als een gek voorbij met de geven van mijn eerste account al ingevuld en voegt dan de basis en de camera toe. Heb dus geen kans om gegevens van tweede account in te vullen.

Weet jij hoe dit op te lossen is?

Alvast dank. Groet Geert

Hi @Geert_van_den_Brekel
Je kan maar 1 Eufy account koppelen aan Homey

maar als je bedoelt dat je de inlog gevens wilt aanpassen dan kan je het apparaat repareren (doe dit bij 1 apparaat, de inlog gegevens zijn globaal in de app opgeslagen)

Homey mobiele app: Ga naar apapraat - tandwiel rechtsboven - maintenance - repareren
Homey webapp: rechtermuisknop op apparaat - repareren

Hi Martijn,

Het is me nu gelukt om in te loggen met de homebase en camera onder het andere account. Al een hele stap na veel geklooi. Dus dank. Echter, nog steeds geen beeld. Krijg β€œplayer is unable to open the MRL β€˜RTSP_not_enabled_in_eufy_app’ β€œ In rode letters. Moet ik nog iets anders wijzigen???

Groet Geert (en alvast dank dat je me een stuk hebt geholpen) :+1:

@Geert_van_den_Brekel ja zorg ervoor dat je RTSP aanzet voor je camera. In de camera instellingen in de Eufy app bij opslag, dan NAS opslag kiezen, dat zet RTSP aan

Houd er rekening mee dat RTSP voor batterij cameras veel van de accu kan gebruiken

Heb het gedaan. Maar geeft nog steeds geen beeld. (geeft eufy placeholder image nog steeds)Moet ik nog iets met onderstaande of wellicht nogmaals cam en homebase verwijderen en opnieuw installeren? Ben nogal een digibeet (vergeleken met mensen als jij bv) maar wel een doorzetter. :grinning_face:

Sorry dat ik je zoveel lastig val.

Groet Geert

@Geert_van_den_Brekel rtsp staat los van de afbeeldingen

Zie [APP][Pro] Eufy Security - #3 by martijnpoppen

En FAQ Q3 en Q14 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Keek net nog een keer en hij doet het. Geweldig.

HEEL ERG BEDANKT

Hele fijne avond. Groet Geert :+1: :+1: :+1:

1 Like