Deze flow heb ik in mijn Homey heb staan die werkt om personen te herkennen.
De zelf ingevulde naam is de naam die ik gebruik in de Eury app voor de bekende personen.
@Mike1233 klopt, maar is afhankelijk per camera of de data goed doorkomt. ![]()
Jouw flow werkt exact hetzelfde als het voorbeeld wat ik deelde: [APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱) - #2324 by martijnpoppen
Ik heb die andere kaarten van de Eufy app eigenlijk nooit gebruikt, kende ze niet.
Ik zal die ook eens proberen.
Wist ook niet dat het afhankelijk was van het type camera.
Ik heb sinds vandaag ineens dat captcha eufy constant zorgt dat mijn Homey niet meer automatisch werkt…. Iemand hier een oplossing voor? Captcha is iets wat nog nooit nodig is geweest op mijn eufy integratie om Homey…
@Joey_Offermans , ja gaat vanzelf weer over, duurt vaak 24h. Is een beveiliging van Eufy
Heb je verschillende accounts voor Eufy in Homey en apart voor Eufy op je telefoon?
Ah top, ja heb een Admin account specifiek voor de Homey koppeling.. dan wacht ik even of die weer volledig automatisch gaat werken. Dankjewel voor je bericht
Even in haken op dit topic. Ik heb ondertussen ook een paar Eufy camera’s
Deze heb ik in een IoT VLAN hangen. Dat werkt prima met de Eufy app. Maar in Homey komt het toch niet helemaal door. Dus even een vraag aan de mensen met meer ervaring. Hoe Eufy op te zetten voor de beste ervaring met Homey. (wil mijn buiten camera’s ook als veredelde IR sensoren gebruiken) Alles lekker in de zelfde VLAN zetten? Ik al een apart account voor gebruik met Homey. En heeft een Homebase 3 nut voor gebruik met Homey? Of heb je meer aan Synology Surveillance Station ?
Kan je toelichten wat er niet door komt? dat geeft iets meer duidelijkheid aan je vraag
Beeld, en status sensoren. Net mijn deurbel even omgezet op andere WLAN (waar ook de Homey ergens in hangt) En dan komt de deurbel wel door. Al duurt dat wel even. is dat nog sneller te maken? Als beeld krijg ik nog steeds “eufy placeholder”
Goedemiddag Martijn,
Een friendly reminder aan deze thread. Heb je toevallig nog kans gezien om meer informatie te krijgen hierover?
Vriendelijke groet,
Dirk
@Schoen staat op de todo list ![]()
Hallo Martijn,
Ik ben nieuw met Homey pro maar alles lukt me aardig. Alleen de Homebase3 kaart “Als Beveiligingsmodus gewijzigd” werkt bij mij niet
. Ik zou graag willen dat zodra ik het alarm inschakel dat er dan bepaalde flows gaan draaien ….
Lijkt me op zich niet erg ingewikkeld. Wat doe ik fout ?
Ik hoor graag van je.
Hi @Mark_van_der_Bilt
Check allereerst even FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum
Beste @martijnpoppen
Ik heb zojuist een melding aangemaakt met een Diagnostisch rapport. De homey app krijgt geen bewegingsmeldingen terwijl de eufy app dit wel ontvangt van de bewegingssensor.
Staat er misschien iets ingesteld dat dit tegenhoud? Zou jij met mijn mee kunnen denken?
Alvast bedankt!
Hi @Lrz
Ja de test versie bevat een fix daarvoor [APP][Pro] Eufy Security - #8273 by martijnpoppen
Bedankt voor je snelle reactie!
Alles lijkt goed ingesteld; ik krijg op mn telefoon bergen notificaties. Ook zie ik in de homey app bij mn apparaten de beveiligingsstatus van de Homebase 3 veranderen. Maar er gaat dus geen flow lopen ![]()
@Mark_van_der_Bilt graag even een diagnostisch rapport sturen, dan check ik het even ![]()
Ah super! Ik wacht de update graag tegemoet. Hoe lang zit er vaak tussen een test en publicatie van de update?
Na opnieuw opstarten van de Homey Pro werkt het nu wel ![]()
Vreemd want gisteren is de stroom eraf geweest en is hij dus ook al opnieuw opgestart. Maar ik kan weer verder het werkt nu.
Vriendelijk bedankt voor je snelle reacties ![]()