[APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)

Hi Martijn,

Flow:

Flow gestart. En direct daarna rapport gemaakt:
f552f958-a172-47f9-bb04-b25e7cb112e5

@L-Thon Ik heb gechecked, Snapshots is een bekend probleem dat die niet altijd goed update en ben bezig met een fix daarvoor, dus ik verwacht dat dat dan weer werkt.

Event afbeelding zie ik helemaal niet terug komen in je rapport dus logisch dat die dan niet update, zoals eerder gezegd, deurbel druk bevat geen event afbeelding.

Zodra ik de test versie voor snapshots klaar heb laat ik je het weten, daar zitten nu al verbeteringen in voor events. Dus misschien sowieso al beter die te downloaden om alvast te testen.

@L-Thon @Peter_N @Rob_Hop zie update voor snapshots: [APP][Pro] Eufy Security - #8259 by martijnpoppen

Je bent een held! Wanneer verwacht je de release? Bedankt voor je snelle actie in ieder geval!

Oke, dank voor het meekijken en voor de nieuwe versie!

Overigens heb ik net “Forceer thumbnail notificaties” (alleen uitschakelen als je niet gebruik wil maken van cloud afbeeldingen!) Uitgezet, in de instellingen van de bel in Homey en nu lijkt het snapshot beter te werken. Maar misschien lijkt dat maar..

@martijnpoppen Bedankt Martijn! Ik ben gelijk naar test gegaan en het geprobeerd, zelfde resultaat

0d946204-e1ab-448d-99f2-593d79bea14b

@Peter_N welke camera? Met of zonder Homebase?

HB3 icm S330 en E220

@Peter_N oeps sorry
3e keer dat ik het vroeg :face_with_peeking_eye:

Gek zou wel moeten werken, maar zag wel wat errors in de logs
Kan je eens een restart van homey doen, en opnieuw proberen en daarna een nieuw rapport sturen?

@martijnpoppen hahah kan me voorstellen dat je bij alle verzoekjes het af en toe ff kwijt bent

0ea5bb5e-bb39-44b6-a9e3-7042243c074e

@Peter_N heel gek maar het lijkt erop dat de stream nooit gestart wordt. Heb je iets bjzonders in je netwerk qua blokkades oid? Vlan’s etc

Nee niet dat ik weet, ook geen verstand van dus buiten wat port forwarding (ook de optie in Homey) zit ik nergens aan

@Peter_N en je hebt wel een ander account voor homey dan voor de eufy app op je telefoon

Ja dat heb ik ook

@Peter_N raar snap niet waarom de stream corrupt is. Want hij kan de stream niet renderen om een snapshot te maken

Je zou een complete herinstal kunnen proberen maar geen idee of dat het oplost

@martijnpoppen ik hoop dat ik het nu wel goed doe :flushed_face:.

Zoals gezegd in de dm wordt de thumbnail van het accu icoontje niet geupdate na het opladen van de accu.

d9fe7a0a-dac9-45f0-a2e5-e4dcb90e022b

@Linden85 ja bekend probleem. Wordt in de komende app versie hopelijk opgelost
Voor nu weinig aan te doen, data wordt niet vaak genoeg geupdate

1 Like

Ik heb dat geprobeerd (rapport hieronder) helaas niet met het gewenste resultaat. Ik ben bang dat ik het niet werkend ga krijgen dan.

2d5306b2-cfe9-44a6-8807-0c91d9072906

@Peter_N nee lijkt er niet op inderdaad nog steeds dezelfde error
Zeker ook omdat je zei dat het nooit gewerkt heeft. De eufy app in homey heeft aanpassingen gehad maar als het daarvoor ook al niet werkte ben ik bang dat ik er ook niks aan kan doen
Ik kan niet zien waarom de stream niet start

Lijkt mij eerder een soort netwerk issue tussen homey en eufy

Wat dat aangaat is alles standaard hier (ook na verse installatie HB3 vorige maand) maar mocht die het ooit weer gaan doen laat ik het je weten. In ieder geval bedankt voor je tijd en moeite!

1 Like