Hi @Schoen
Dankjewel
Ondanks de error zou het wel moeten werken of is dat niet het geval?
Hi @Schoen
Dankjewel
Ondanks de error zou het wel moeten werken of is dat niet het geval?
Nee, er worden helaas geen acties uitgevoerd op de camera via Homey. Ik zie nu dat nachtvisie aan/uit wel succesvol lijkt te worden uitgevoerd in een flow maar zonder effect op de camera. Andere acties zoals aan/uit of draai 360 graden geven een error terug.
Zie rapport: d3bae7dd-3bfa-459d-a5c2-7b4dad326242
@Schoen ik zal het checken
Maar jouw reports komen niet binnen bij mij.
Zou je eens een herstart kunnen doen van homey en dan opnieuw een rapport sturen . Soms ligt dat aan homey dat de reports niet werken
Oh dat is niet handig
hier een nieuw rapport na reboot van de Homey en opnieuw aftrappen van de test flow met de falende eufy taken: 06d40d70-7f2c-41b3-8a5f-0a407653499b
@Schoen Dank nu zie ik het wel.
Gek genoeg herkent de eufy SDK hem als een unkown device.
Ik ben even aan het bedenken hoe ik dit goed kan debuggen.
Waarschijnlijk maak ik even een test versie waarin ik wat extra logs plaats zodat ik net even meer kan zien waar het misgaat. Hou je op de hoogte!
Goedenavond Martijn,
Complimenten hoeveel tijd hier insteekt en de moeite die je doet om iedereen te helpen.
Ik heb geprobeerd om mijn probleem te vinden maar ik kom er toch vrij weinig over tegen. Ik heb een HB3 icm S330 en E220
Als ik een snapshot maak en deze verstuur dan komt deze binnen als een afbeelding met de tekst ‘eufy placeholder image’ (beide camera’s)
Een event sturen werkt wel.
Ik probeer dit via een simpele testflow - deurbel ingedrukt - maak snapshot - stuur snapshot
Zie ik iets over het hoofd of heb ik toch niet goed gezocht?
Alvast bedankt
Hi @Peter_N
Dankjewel !
Kan je een diagnostisch rapport sturen?
Zeker, bedankt!
fcf5f6db-b6eb-40dd-9169-cbbaa08046e9
@Peter_N ik zie geen errors
Zie je wel een update van de snapshot als je de deurbel opent in homey ? Ipv versturen
Nee dan krijg ik dezelfde resultaten. Event heeft wel beeld, een snapshot krijg ik dezelfde tekst/image
@Peter_N event en snapshots werken compleet anders.
Hebben snapshots het voorheen wel gedaan?
Welke camera heb je? Welke Homebase?
Nee snapshots hebben het nooit gedaan. Sinds kort de Homebase 3 (voorheen HB2) icm S330 deurbel en E220 indoorcamera (beide camera’s en homebase modellen werken de snapshots niet)
@Peter_N snapshots vereisen een lokale connectie tussen homey en de Homebase
Doen andere commando’s het wel? Aan/uit van camera of het wijzigen van de beveiligingsmodus van de Homebase?
@martijnpoppen Ja dat werkt (camera’s aan en uit) en hieronder een screenshot van de homebase, die reageert ook direct op een commando
@Peter_N ok dank! Ik ga je report nogmaals checken of ik er iets aan kan veranderen
Kom er op terug!
@martijnpoppen Hallo, waarom kan ik voor mijn eufy deurbel batterij 2K niet de guard mode aanpassen in jouw fantastische homey app?
Misschien domme vraag maar hoe zet ik die lokale verbinding op? Overigens is mijn Eufy app zelf supertraag buitenshuis, duurt soms wel 45 seconden voor ik een deurbel kan beantwoorden, heeft dat misschien met Homey integratie te maken?
Bedankt @martijnpoppen ! Fijne zondag
Hi @Rob_Hop
Dat moet via de Homebase ![]()
@Wout_van_den_Dool dat je verbinding traag is staat los van homey
De lokale verbinding wordt automatisch geregeld hetzelfde zoals de eufy app op je telefoon dat doet. Enige wat belangrijk is is dat homey en eufy in hetzelfde lokale netwerk zitten.