[APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)

Hey Martijn,

In eerste instantie bedankt voor het maken van deze app!

ik heb een rapport gegeneerd nadat er een persoon is gedetecteerd maar de bekende persoon niet os bijgewerkt. Kan je hier wat mee? Ik hoor het graag!

5be6bdf8-6b74-4459-a3a7-5c3d2d54c202

Hi @Marlon_Kerstens

Op de notificatie die binnenkomt zie ik alleen “someone has been spotted” er zit geen naam bij
Heb je de notificatie ingesteld op include thumbnail in de instellingen van de deurbel ?

Op mijn oude Homey uit ‘16 had ik een flow waarbij ik volgens mij de camera’s op snooze of juist weer van het snoozen af kan halen. Nu kan ik dat op de nieuwe homey pro 23 niet meer. Ook snoozen kan alleen 30 minuten.

Is dit te maken of terug te brengen?

@Joep_Vullings de Eufy app maakt geen onderscheid op welke Homey de app draait. Enige verschil is video streaming wat alleen beschikbaar is op de 23. Verder is alles hetzelfde

Ik zie niet de mogelijkheid om 150ste te snoozen (kan in natieve app wel) en ook niet om de meldingen weer te ontvangen. (Kan in natieve app ook.)

Of mis ik iets?

@Joep_Vullings kan je misschien wat screenshots sturen wat je bedoelt? En ook hoe je het in je pro 16 had

Ik heb dit ingesteld.

Wellicht dat nog een poging helpt? Wat zie je hier? Kan het er ook aan liggen dat ik mijn eufy niet heb bedraad?

cdf19969-66cf-45f6-be46-2ea3e5855035

@Marlon_Kerstens exact hetzelfde
Nee dit heb ik al vaker gezien en dit is iets wat niet goed doorkomt in de API van eufy

Ik kan dus ook niks betekenen hiervoor aangezien de data er niet is

Ik heb de HP16 niet meer, dus kan dat niet meer tonen helaas.

Dit kan dus met de native app…

En dit zijn de mogelijkheden voor de Eufy Homey app. Ik zoek dus een soort ‘unsnooze’ .

@Joep_Vullings 0 minuten dus :slight_smile:

Hi @martijnpoppen hij draait nu alweer bijna een week prima zonder offline te gaan! Het lag dus inderdaad aan de snapshots.

1 Like

Krijg nu ook deze melding, ik log in met een 2e account gekoppeld aan het “huis” met te koppelen apparaat. Gebied staat op Nederland, net als in het account. Zou graag de E340 zonder overige apparatuur willen toevoegen. Hoe dit op te lossen, alvast dank!

Hi @Tom_Breukers welke E340? De deurbel?
Zo ja zorg ervoor dat je de dual battery deurbel selecteert

Klopt, de E340 deurbel. Na het selecteren van de dual batterij deurbel krijg ik juist deze melden. Bij het inloggen laad hij even en komt bovenstaande error in beeld.

@Tom_Breukers graag diagnostisch rapport sturen

@Tom_Breukers dat is een rapport voor medewerkers van Homey.
Zie howto

@martijnpoppen 54d05a63-bba0-45c7-ba5b-78f72e7b8458

@Tom_Breukers Dank!
Wat ik zie is dat je email/wachtwoord foutief is

1 Like

Account was nog niet geverifieerd… doet het nu, dank!

1 Like

Beste Martijn,

Ten eerste bedankt voor al je goede apps! Gebruik er zelf een paar uit je collectie :ok_hand:

Ik heb sinds deze week ook mijn Eufy C220 camera gekoppeld in via de Eufy Security app. Helaas krijg ik bij alle acties een foutmelding te zien: property name is not valid.

Heb de eufy app in homey herstart, camera keer opnieuw toegevoegd maar helaas zonder succes.

Is er een manier om de integratie toch werkend te krijgen?

Diagnostisch rapport: bfc7d28e-a5cb-4738-a326-92fe9783d81b

1 Like