Op de notificatie die binnenkomt zie ik alleen “someone has been spotted” er zit geen naam bij
Heb je de notificatie ingesteld op include thumbnail in de instellingen van de deurbel ?
Op mijn oude Homey uit ‘16 had ik een flow waarbij ik volgens mij de camera’s op snooze of juist weer van het snoozen af kan halen. Nu kan ik dat op de nieuwe homey pro 23 niet meer. Ook snoozen kan alleen 30 minuten.
@Joep_Vullings de Eufy app maakt geen onderscheid op welke Homey de app draait. Enige verschil is video streaming wat alleen beschikbaar is op de 23. Verder is alles hetzelfde
Krijg nu ook deze melding, ik log in met een 2e account gekoppeld aan het “huis” met te koppelen apparaat. Gebied staat op Nederland, net als in het account. Zou graag de E340 zonder overige apparatuur willen toevoegen. Hoe dit op te lossen, alvast dank!
Klopt, de E340 deurbel. Na het selecteren van de dual batterij deurbel krijg ik juist deze melden. Bij het inloggen laad hij even en komt bovenstaande error in beeld.
Ten eerste bedankt voor al je goede apps! Gebruik er zelf een paar uit je collectie
Ik heb sinds deze week ook mijn Eufy C220 camera gekoppeld in via de Eufy Security app. Helaas krijg ik bij alle acties een foutmelding te zien: property name is not valid.
Heb de eufy app in homey herstart, camera keer opnieuw toegevoegd maar helaas zonder succes.
Is er een manier om de integratie toch werkend te krijgen?