Heb je een Android telefoon? Ik blok gewoon alle meldingen vanuit Eufy zelf en doe alles via Homey.
@Marlon_Kerstens graag even een diagnostisch rapport sturen de volgende keer als je ziet dat het niet werkt
Wel belangrijk dat je eerst de detectie hebt gehad voordat je het rapport stuurt anders kan ik niks zien in de logs ![]()
Die kan je hier vinden! 30 min voor het genereren van het rapport ben ik aldus eufy als bekend persoon gezien. Homey status persoon gedetecteerd is ook bijgewerkt. Homey status bekend persoon staat nog steeds op postnl van twee dagen terug
3fbfdf6f-22bc-4e91-a9de-08369d12b4b9
Alvast bedankt voor de moeite! ![]()
Hi @Marlon_Kerstens
30 min is veels te lang. Als je wilt dat het zichtbaar is in het report moet je echt direct na detectie een rapport sturen.
Athom kapt het aantal regels in een rapport af dus kan niet zover terug zie
Hoi @martijnpoppen Ik heb lampen toegevoegd in de Eufy Security app. Weet je hoe ik ze dan kan toevoegen in Homey?
@Frigidas1 Om welk apparaat gaat het?
@martijnpoppen Het gaat om de Eufy Outdoor String Light E10.
@Frigidas1 Nee die kunnen niet aan Homey toegevoegd worden. Eufy heeft de app zodanig dicht zitten dat het niet reversed engineered kan worden. Dus geen enkel smart home platform kan hem aansturen.
@martijnpoppen Ik kan ze wel aansturen met google Assistant, kan ik ze dan ook niet via google Assistant in homey krijgen?
@Frigidas1 voor zover ik weet niet
@martijnpoppen : De laatste paar dagen heeft de app kuren. Het ene moment is hij nog zichtbaar onder apps op mijn Homey Pro 2023 en het andere moment is hij onvindbaar en werkt van Eufy niets meer.
Ik heb al geprobeerd de app opnieuw te installeren, maar dan gebeurt er niets. Homey opnieuw opstarten helpt ook niets.
Enig idee wat dit kan zijn en hoe het op te lossen?
@BenK78 dit komt door een bug in de Homey firmware. Ik heb Athom van de week al gevraagd en de oplossing is om naar de Homey app store te gaan en vanuit daar Eufy Security te installeren
Hoi @martijnpoppen, super dat je deze app hebt gemaakt😃 Ik zit zelf met het volgende; de Eufy app registreert goed dat ie een mens of vreemde detecteert, maar die detectie komt niet door in mijn flows. Enig idee hoe dat kan?
Hieronder een screenshot van mijn flow en ik heb een diagnostische code (f926b462-9d29-4b82-8cbb-dd5752315277). Mocht ik het rapport op een andere moment moeten maken, hoor het graag. Dank je!
Hi @jonathanvandenzen
Check FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum
@martijnpoppen bedankt voor je reactie, maar installeren vanuit de Homey App Store werkt ook niet. Maar dat is iets wat Athom op moet lossen denk ik.
@BenK78 jazeker, beste support te vragen
Hi @martijnpoppen,
Sinds enige tijd heb ik het volgende probleem met Homey.
Ik krijg iedere keer meldingen dat Homey offline is en zowel de app als de flows werken dan niet meer.
Ik heb dit gemeld bij Homey support en krijg als antwoord dat ze in het diagnostisch rapport zien dat de Eufy App steeds crasht waardoor Homey vastloopt.
Ik heb een diagnostisch rapport aangemaakt van de Eufy App: 6943de3e-142a-4186-b7c0-0b92ec1a1b7d
Kun jij zien wat er mis gaat binnen de Eufy App?
Groet, Joey
Hi @Joey_Reynecke
De app crash vanwege memory. Lijkt erop dat je de snapshot functie veel gebruikt, die is erg zwaar en kan ervoor zorgen dat de app crashed. Is een bekend probleem en komt voornamelijk dat homey niet krachtig genoeg is om de stream meermaals te parsen naar een snapshot.
dus iets minder gebruik maken van snapshots zal het oplossen
Top! Dankjewel voor je reactie.
Ik zal snapshots voorlopig even uitschakelen en testen of het dan beter gaat ![]()
@Joey_Reynecke super! houd me op de hoogte. In de tussentijd ben ik nog steeds bezig met snapshots optimaliseren, maar het vraagt nog teveel geheugen van Eufy.
Hopelijk brengt de nieuwe Homey firmware verbetering ![]()