[APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)

@Andre.Mathlener wanneer het weer gebeurt een diagnostisch rapport sturen

Dan kan ik het voor je uitzoeken waarom t mis gaat

1 Like

Bij Homey zelf verwijzen ze me naar jou @martijnpoppen Dus ik kom toch bij deze even terug bij jou met de vraag om hulp.

@Simone_Witlox
Ik kan niks met missing scopes. Dat is een error die Homey zelf hanteert.
Staat volledig los van de Eufy Security app

Als je je probleem iets meer kan toelichten kan ik kijken wat ik voor je kan doen

@martijnpoppen Het gebeurde weer: dit is het id van het diagnostisch rapport: b73cdffd-3e3e-4273-9cfa-48dedb5b6851

@Andre.Mathlener sorry ik zie nu pas je bericht

Negeer mijn antwoord via de mail

Ik zie geen bijzonderheden in je report. Alleen dat de app gevraagde is door een memory limit

Verder alles normaal

@martijnpoppen Helaas ging vannacht mijn alarm af, omdat ik niet doorhad dat Homey niet meer kon communiceren met Eufy. Ik heb namelijk zelf een alarm keypad gemaakt met Homeyduino, die dan jouw app gebruikt om het alarm aan of uit te zetten. Ik heb in Homey een flow aan gemaakt die het keypad een signaal geeft wanneer het alarm uit of aan zet, maar dat signaal kwam dus niet, omdat de app denk ik gecrasht is en ik was te slaperig om op het feedback geluidje te wachten.

hier is nog een rapport: 9a0cbe11-b9fc-4cc8-8574-bda697cbe6a4

Als ik de app probeer opnieuw op te starten, krijg ik. U de melding dat de app niet geïnstalleerd is?!

Ik heb Homey opnieuw opgestart en uiteindelijk kon ik nu wel probeer te repareren uitvoeren en toen kwam ik erachter dat Europe niet meer werkte en dat ik nu Netherlands als optie erbij had. Het lijkt nu wel weer te werken, maar vaag vind ik het wel.

@Andre.Mathlener in het rapport zag ik helemaal niks

Dat de app niet geïnstalleerd is is een homey error . Dus ik kan zo niet zeggen wat de oorzaak was.

Ik heb dezelfde camera gekocht en dus het zelfde probleem. Ik heb geprobeerd om hem toe te voegen als solocam E40 en krijg dan als melding “geen apparaten gevonden” terwijl al mijn Eufy apparaten keurig zichtbaar zijn in de Eufy app op mijn extra account. Ik neem aan dat die melding komt wanneer het gevraagde apparaat niet aangetroffen wordt?

Bottom line: ik wacht rustig af tot de E40 is geïntegreerd in Homey. Ik neem aan dat gebeurd bij een update van de app?

@Donald_Huigen ja zal vanzelf een keer geïntegreerd worden

Op dit moment dus nog niet gepland. Heb nog geen toegang tot dit apparaat

#ipv6bug

1 Like

@Peter_Kawa Thanks! Helaas kan ik ipv6 niet uitzetten op mijn modem/router.

@martijnpoppen Is er trouwens een manier waarop ik zelf de logging kan inzien van de app, of van Homey? Vanmorgen kreeg ik weer een uitroepteken te zien op al mijn Eufy apparaten en het werkte weer nadat ik op Probeer te repareren had getikt. Het lijkt net of er een soort authenticatie-probleem is of zo.

@Andre.Mathlener nee op dit moment is er geen manier om de logs te zien. Behalve dan een rapport te sturen naar mij

Misschien ligt het wel aan de homey pro ethernet adapter die ik gebruik. Ik zie dat wifi en ethernet beiden actief zijn en eigenlijk lijkt me dat niet zo handig. Ik zal morgen de ethernet adapter er eens uit halen om te zien of dat helpt en zoniet, dan moet ik maar eens contact opnemen met Homey zelf

Dat is “by design”, André. Bij het gebruik van de ethernet dongle is wifi is enkel verbonden, maar wordt niet actief voor data gebruikt. Het idee is dat de wifi overneemt bij kabel/switch issues.

.
Maar de “verdwenen apps” bug is echt een IPv6 gerelateerde bug, en dat zou ik wel melden bij Athom mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Ik krijg een ‘voice does not exists’ foutmelding bij mij deurbell e340 als ik een eigen bericht wil laten afspelen die ik in de eufy app heb ingesproken.

@Marlon_Kerstens zie [APP][Pro] Eufy Security - #7751 by martijnpoppen

(post deleted by author)

Ik had mijn Eufy werkend, maar nadat ik een 2e account aangemaakt heb en de app in de homey verwijderd heb, kan ik met geen enkele account inloggen. Ik krijg de capchta, maar dan geen apparaten gevonden. Beide accounts hebben geen MFA aanstaan en degene waar die eerst wel werkte, doet het ook niet meer. Iemand een idee?

d1cb7320-a622-4aba-aeb4-415165766662

@screamhouse al geantwoord op je report
Maar de login gegevens zijn incorrect