Daar lijkt het inderdaad wel op. Klinkt inderdaad logisch. Dan houd ik daar rekening mee zodra m’n Homey opnieuw gestart wordt.
Vreemd, ik heb ondertussen sinds 3uren geen enkel probleem meer.
Daarnet een herstart van de Eufy app gedaan, alles is terug normaal gekomen, daarom een verder een herstart van mijn Homey Pro gedaan, ook geen probleem?!
Dus zoals vroeger.. was er iets mis bij Eufy? Wan eerlijk, ik had die Captcha bij Eufy nog niet gezien dat ik mij kan herinneren de laatste 2 jaar…
@Eric_Vanderplasschen ja dat bestaat al een hele tijd, anders had ik ook geen support ingebouwd in de Homey app uiteraard.
Ik ben het aan het checken, lijkt wel iets in de laatste update te zitten. Inmiddels zelf ook voor elkaar dat ik de captcha krijg dus nie tnodig om account login te ontvangen
Fix voor het probleem is live: [APP][Pro] Eufy Security - #7592 by martijnpoppen
@martijnpoppen top Bedankt, sinds 14u gisteren ook geen Captcha meer gekregen.
Top! Zo te zien, is de app vannacht geüpdatet. Heb nog wel wat captcha-meldingen gehad nadien. Als ik de app opnieuw start, krijg ik de melding ook weer. Is dat verwacht gedrag?
@Ralph_Z ja
Captcha blijft nog even, aangezien er vaker ingelogd is dan normaal. Beveiliging vanuit eufy
Gaat meestal na 24 uur weg
Hoi Martijn,
Ik heb een eufycam e40 gekocht (dus niet solocam e40!), en deze is nog niet compatible met homey.
Kan ik helpen om dit mogelijk te maken?
Bedankt!
Hoi @Casrap
Kan je de eerste 5 karakters van het serial nummer doorsturen? ziet eruit als T1234
Hoi @martijnpoppen
Dat zijn T8144
@Casrap lijkt op een nieuwe camera die in Juni 2025 op de markt is gekomen. Er is nog niks gepland qua integratie voor deze camera. Ik zet hem op de lijst en wanneer er tijd beschikbaar is zal ik kijken naar integratie
Hi,
ik heb mijn Siemens keukenapparatuur kunnen koppelen aan de homey pro app. Maar bij Eufy loop ik vast op de melding Missing Scopes.
Als ik zoek hoe ik dit moet oplossen loop ik beetje vast in de stappen. Kan het zijn dat het vast loopt omdat in homey het nog twee losse apps zijn en dat eufy sinds kort 1 app heeft voor security en cleaning?
Vraagje ik heb zojuist nieuwe deurbel duo 2 pro, en installeren in homey ging als een trein! Echter als ik een flow probeer te maken als de deurbel knop wordt ingedrukt of bij beweging etc( voor bij deurbel know het belangrijkste) dat er bijv geluid afspeelt op Sonos dan werkt dit niet. Krijg geen flow startend met beweging of verandering aan de deurbel , iemand dit ook of ervaring mee
Dag Jisnb,
Heb je post 1 van dit topic toevallig al gelezen? Zeker de link naar het Engelse gedeelte bevat erg veel “how to” informatie.
@Jisnb zie FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum
Als dat niet werkt zie dan: [APP][Pro] Eufy Security - #5 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum
Hé Martijn, ja ik heb het idee dat alles wel binnenkomt vanuit eufy: Alleen mijn teigger als deurbel wordt ingedrukt speel geluid of wordt nooit geactiveerd:
@Jisnb aangezet betekend dat de deurbel is aangezet
Gebruik deurbel ingedrukt kaart
Poh ja had per ongeluk verkeerde flow afbeelding gestuurd, maar heb de app meerdere malen herstart en eufy notifications meerdere keren aan en uit en herstart en heb nu voor het eerst dat de flow idd werkt
wel met 5 sec vertraging dus daar moet ik even achteraan, lastig denk ik om die weg te krijgen, heb rete lage glasvezel ms, snelheid is ok maar denk met eufy via homey en dan een flow altijd voor vertraging zorgt. Dank iig voor de info!
Ik heb de laatste tijd heel vaak dat Homey de verbinding met de Eufy servers verliest, waardoor mijn automatiseringen niet meer werken. Ik heb volgens de suggestie een tweede account aangemaakt om in te loggen, maar dat hielp helaas niet.
Meestal kan ik het oplossen door op Probeer te repareren te klikken, maar dat is wel erg lastig. Is hier een oplossing voor?