Hallo, sinds deze nacht, nadat Homey Pro herstart is vraagt mijn Eufy Security app alle 10 min ongeveer “Eufy Security - Captcha required” Als ik dan een camera waarin het bekende rode uitroepteken staat selecteer, kan ik repareren kiezen, de Captcha code invoeren, en werkt alles weer naar behoren voor ongeveer.
Homey Pro heeft de laatste firmware 12.5.2, Eufy app is de laatste versie 3.36.0 .
Alles al eens opnieuw opgestart, maar probleem blijft zich herhalen.
Iemand een oplossing?
@Eric_Vanderplasschen graag een diagnostisch rapport sturen
@martijnpoppen : 02812EAA in pc app windows en 3AFA02BA op smartphone gemaakt
@Eric_Vanderplasschen dat is een rapport voor medewerkers van Homey. Dat ben ik niet
Zie instructie hier [APP][Pro] Eufy Security - #2 by martijnpoppen
mijn excuses, is ondertussen verzonden en ik kreeg deze code: 4f68a0c3-6dbf-4369-a971-b3464df59715
@Eric_Vanderplasschen ik zie dat er wat memory issues zijn in de app. Welke Homey heb je? en maak je veel gebruik van de snapshot functionaliteit?
Hallo Martijn,
Een Homey Pro, als ik ga kijken, is er 974,4 MB in gebruik van de 2GB Ram, waarvan de Eufy 84,3 MB in gebruik heeft.
Ik gebruik 2 x ergens in een flow een snapchat, Een van een Eufy deurbel, en andere van een ONVIF camera (Hikvision) .
En nu het vreemde van heel het verhaal, sinds in de diagnoses gemaakt heb en verzonden, is het blijkbaar opgelost? Begrijp er niets van ! Ik heb geen enkele error meer gekregen…
@Eric_Vanderplasschen uiteraard, Eufy Security is alleen maar beschikbaar voor Homey Pro. Maar welke variant heb je?
Gek, hou het in de gaten en mocht het weer gebeuren stuur gerust een diagnostich rapport
Ik heb de Homey Pro (Early 2023) .
Bedankt, ik hou het zeker in de gaten.
Hallo Martijn,
Daarnet terug probleem, diagnose is gemaakt en opgestuurd :fae5af23-f1b6-45e8-8be0-193bde3909f4
@Eric_Vanderplasschen Ik zie wederom een app crash:
⚠ The app has crashed.
Memory Warning Limit Reached
Hoi Martijn,
Ok, en wat kan ik eraan doen?
Ik heb dus de 2023 Homey Pro, volgens mij genoeg memory vrij.
Op Homey staan er 10 Eufy devices, en samen in 17 verschillende flows, gewone en advanced door elkaar.
@Eric_Vanderplasschen Dat weet ik nog niet, je bent op dit moment niet de enige maar kan nog niet achterhalen hoe of wat. Tot nu toe lijkt het dat dit alleen mensen uit Belgie zijn waar het misgaat
Martijn,
Ok, bedankt, zal het in het oog houden. Als ik kan helpen?
We horen het wel als er een oplossing is.
gr
@Eric_Vanderplasschen is het eventueel mogelijk voor jou om tijdelijk je login met mij te delen? Zo ja dan stuur ik je een DM
Stuur eens een DM, ik heb wel 2FA opstaan.
Ik krijg de laatste dagen ook vaak de Captcha-melding. Staat dan ook tussen m’n notificaties. Het lijkt erop dat dit alleen voor de indoorcamera’s geldt. Die krijgen dan ook dat rode driehoekje met uitroepteken. Als je er iets aan hebt: e5887475-d099-4dc9-8247-e9e2ed854247.
@Ralph_Z sinds wanneer zie je dit? En welke landcode gebruik je in Eufy?
Volgens mij vanaf gisteren. Waar kan ik de landcode vinden? Ik zit in ieder geval in Nederland. Net m’n Homey opnieuw gestart en dan krijg ik die notificatie weer en de camera’s hebben weer zo’n rood driehoekje met uitroepteken. Ook de buitencamera’s en de Homebase. 8ea00ff1-b6f1-4533-b600-c25193c91623.
@Ralph_Z ok dank dan komt dat sinds de laatste update.
Ja herstart is logisch, elke keer dat er ingelogd wordt bij Eufy krijg je dat totdat Eufy vind dat het niet langer nodig is.
Dus een herstart triggert een login