[APP][Pro] Brug Open - Weet wanneer een brug je route kan onderbreken (NL)

Bridge Open | Homey

Gereserveerd

Ik heb de brug open app geinstalleerd, maar ik krijg een foutmelding. Ik kan nog geen topic vinden, en de ontwikkelaar kan ik niet bereiken. Wie weet wat te doen?

Edit: Wellicht te snel met mijn conclusie geweest. Flow ging met testen in de fout, en ook de 60 minuten melding kreeg ik niet. De 10 minuten melding heb ik zojuist wel ontvangen.

Edit 2: Ik krijg 6 minuten voor opening wél een melding. Wellicht er iets met de 60 minuten niet goed gaat.

De brug gaat nu open melding doet het ook, althans, alleen de Whatsapp melding. De kritieke melding krijg ik niet binnen.

Off topic

Ik zou, omwille van de leesbaarheid, achter de 2 bovenste triggers exact dezelfde voorwaarden als bij de onderste trigger gebruiken. Dus met alleen ‘tijd is tussen 6:30 en 15:00’.
Dan kun je na deze vier voorwaarden één ALL-card gebruiken en voeg na deze ALL-card de voorwaarde ‘het is na 13:00 toe. Indien TRUE notificatie . Indien FALSE Whatsapp.

Bovendien zou ik beide triggers verbinden met één ANY-card en deze weer verbinden met de vier voorwaarden.

(Ik probeer altijd kruisende lijnen te vermijden)

Het gaat me eigenlijk alleen om de tijden tussen 13-15 uur. Voor het begin wou ik alleen de hele dag monitoren, daarom extra tijdkaartje gemaakt die dus simpel weg te halen is.
En ja, had ook de tijden simpel aan kunnen passen. Het tweede all kaartje en de 06-13 uur heb ik later toegevoegd.

En kruisende lijnen probeer ik ook te voorkomen, maar soms is het niet anders :smiley:

Gezien de foutmelding (en zonder verdere kennis van de app) zou ik idd de 60 minuten als boosdoener aanzien.

Wat gebeurd er als je hem op 59 minuten zet ? Ik neem even aan dat je zelf het aantal minuten kan invoeren ?

ik zie dat de developer een GitHub heeft voor issues. Voor de zekerheid: heb je hier een issue ingeschoten ? Op dit moment zag ik geen meldingen daar iig.

Bij deze alvast een NL topic gemaakt

Nee, dat gaat niet, of moet ik dan een account aanmaken?

Die 59 minuten ga ik doen, al heb ik al gezien dat de meldingen niet heel betrouwbaar zijn. Dat ligt niet aan de app, maar aan de brondata.

Wel vrijdag meteen een open brug vermeden, denk ik. Ik stond op het werk nog wat te praten toen ik een melding kreeg dat de brug over 4 minuten open zou gaan. De auto in gesprongen, en inderdaad, de brug was niet open.

Of ie wel open ging daarna heb ik natuurlijk niet kunnen zien, als staat hier dat ie op dat tijdstip niet open gegaan is.

Ja je moet volgens mij wel een account hebben om op GitHub een ticket aan te kunnen maken.

Als de bron van de data niet goed is dan wordt het inderdaad wel lastig.. Als het niet betrouwbaar is, is het misschien goed om af te vragen of je dit nog wel zo wilt gebruiken of misschien (als dat er is) een alternatief te zoeken.

Ach, een alternatief. Het gaat maar om een open brug die me misschien als ik het van te voren weet 10 minuten bespaard.

Overigens lijkt het er wel op dat als de brug opengaat de melding daadwerkelijk klopt. Dan draai ik het om, en werk nog even rustig door tot de bijbehorende file verdwenen is.

Als het voor jou zo goed (genoeg) werkt is dat natuurlijk helemaal prima !

Nu alleen dus bekijken hoe je wel alle berichten via de flow goed binnen krijgt.

Ben benieuwd of het aanpassen van de tijd iets (positiefs ) doet

De aangekondigde tijden zijn inschattingen naar aanleiding van andere bruggen die daadwerkelijk open gegaan zijn. Ik vermoed dat daar ook de valse meldingen vandaan komen.

Alleen de meldingen als de brug echt open is kloppen 100%. Althans, zo interpreteer ik het op diverse sites