[APP] Homely

Noen som har fÄtt til Ä benytte sirena fra Homely/Frient som er lagt inn i Homely sin sentral, til andre ting i Athom Homey? Ser at man ikke fÄr lagt til den via Homely sin Athom Homey app og da er det vel ingen andre muligheter annet enn Ä kjÞpe enda en som da gÄr utenom Homely?

Integrasjonen datt ut for over en uke siden. FÄr ikke logget inn via Homey, det blir bare timeout etter 15 sekunder nÄr jeg prÞver Ä reparere en enhet. Flere som har problemer? Har kontaktet Homely, de vet ingenting om dette.

Hei Thor!
Skriver til deg her sÄ flest mulig fÄr informasjonen. Homey appen er en ekstratjeneste som ikke inngÄr i hovedproduktet til Homely, som er alarm med vektertjeneste. SkjÞnner selvsagt at du Þnsker at smarthus-appen ogsÄ skal fungere. Jeg har startet feilsÞking og er i samtale med API leverandÞren for Ä forstÄ hva som skjer. Det ser ut Ä kun pÄvirke de som kjÞrer Homey i skyen, altsÄ ikke lokalt med Homey Pro. Jeg har en Homey Bridge liggende her som jeg selv brukte en stund fÞr jeg bestemte meg for Ä lage apper og kjÞpte en Homey Pro. I utgangspunktet har de samme funksjonalitet, det er samme app som kjÞrer pÄ begge. Men mÄten de kjÞrer pÄ er teknisk forskjellig og vil forklare hvorfor det fungerer pÄ den ene platformen og ikke pÄ den andre. Jeg oppdaterer her sÄ fort vi finner lÞsningen.

Mvh Philip

Greit. Det har gÄtt en mÄned nÄ. Jeg forstÄr at dette tydeligvis er lav prioritet, men det kan jeg ikke leve med. Siden jeg ikke gidder Ä skrive ett lass med flows pÄ ny hvis jeg skulle oppgradere Homey enheten sÄ er det logiske neste skrittet Ä avslutte kundeforholdet med Homely og finne en stÞrre leverandÞr jeg kan stole pÄ.