Alle zones van homey app leeg

Hallo. Op mijn telefoon (s9+) zijn plots alle zones leeg. Alle flows werken nog gewoon, op de preview app staat alles nog, op de Huawei van mijn vriendin werkt de normale homey app, alleen bij mij zijn sinds vandaag plots alle pagina’s leeg, zowel over WiFi als cellular.

Ik zag via de mail (github) al dat meer mensen dit probleem hebben maar heb nog geen oplossing langs zien komen. Heeft iemand dit al gehad en opgelost?

Dit lijkt vaker voor te komen maar niet bij iedereen.
Zie hier:

Daar is ook een link naar een GitHub Issue waar je eventueel bijzonderheden (Versie Android) kan melden.
Het is nog niet duidelijk of het specifiek bij een type/versie voor komt of dat het een andere isue is.

1 Like

Ja, bij mij ook. Uit het niks alle zones ‘leeg’. Inderdaad in de normale android app.
En ja, ook hier in de ‘beta’ app zijn de zone gewoon gevuld.
Ik heb geen oplossing.

Ik denk ik zeg het even, gedeelde smart en zo.

Kan liggen aan een Android update (of een update van de Chrome browser in Android).

Zie de Engelstalige thread: Blank screen in homey app

Ook bij mij zelfde probleem. Mijn telefoon geen probleem, bij mijn vrouw volledig blank. Betreft de Oneplus 2 en de oneplus 5. Op beide Google chrome versie: 70.0.3538.64 Na uitschakelen van chrome is het probleem opgelost.