Homey App 7.0.3 filterlijst zones wordt onderaan afgekapt

Als ik op mijn mobiel (Samsung S21 Ultra) in de Homey App (7.0.3) naar ‘Apparaten’ ga en dan klik op ‘Thuis’ om in de lijst snel naar een specifieke zone te gaan, dan verdwijnt de onderkant van de lijst uit beeld. Het is niet mogelijk om helemaal naar onderen te scrollen waarvoor een aantal zones onderin de lijst niet geselecteerd kunnen worden.

Ik heb al geëxperimenteerd met de resolutie en tekstgrootte van het display van mijn mobiel maar dat maakt geen verschil. Hebben meer mensen hier last van of heeft iemand een tip om dit op te lossen?

Even melden aan Athom.

Ik heb na wat zoeken het formulier gevonden om een support request in te dienen. Ook heb ik in de Google PlayStore een recentie geplaatst met vermelding van het probleem. Afwachten maar.

Hi, ik heb hetzelfde probleem met deze versie :smirk: .
En nog veel meer andere problemen, waardoor eea onwerkbaar wordt.
Probeer Homey support over alles te informeren.
Hebben meer mensen problemen met deze phone app ver. 7.0.3 ??
(Android 12)

Zelfde, het scrollen houdt ongeveer na 1/3 van de lijst op. Android10.
Verder vind ik de v7 app onwerkbaar, het is nĂłg trager dan mijn eerste pc uit 1992 :rofl:

1 Like

Sinds 5 juni is er een versie 7.1.0 (BĂ©ta), werkt prima bij mij op Android-13.

Bij mij onzettend traag. En inderdaad onwerkbaar. Flows inladen duurt eeuwig. Ik doe momenteel alles op de pc
En het is waardeloos dat je de waarde achter de tags niet meer ziet.

Overigens heb ik het “scroll” probleem niet. Maar ik heb ook een redelijk groot scherm

Samsung S21+ android 13
App ver. 7.0.3.1209