AlarmeringDroid

Wie gebruikt deze app en werkt deze onder V2, hier kan ik er niks over vinden.

Ik gebruik deze app en voor mij functioneert hij prima onder V2.

Ok dank je wel Raymond, mijn vrouw wil deze app niet missen.

Hoe hebben jullie hem ingericht? Ik zou namelijk willen filteren op een aantal capcodes… Nu dacht ik zelf aan logica ( bevat en dan de capcode)…

Bij mij werkt hij niet goed.
De plaatsnamen die ik opgeef worden niet gebruikt. En ontvang ik melding van de gehele veiligheidsregio of heel het land. Afhankelijk wat ik bij de veiligheidsregio opgeef.
Ik heb diverse instellingen geprobeerd, maar ik blijf andere meldingen ontvangen dan de 2 plaatsnamen met een B… en N… die ik heb ingesteld.

Je hebt veiligheidsregio op alles staan dit moet je naar jou provincie instellen

Kan iemand ook een voorbeeld flow laten zien. Zodat ik een pushmelding op mijn mobiel krijg met de tekst van de melding?

Hoe kun je bepaalde plaatsen invoeren of twee regio’s?

@Martin_De_Vries
Waarom dan niet een app op je telefoon met push? Scheelt homey rekenkracht en heb je alles op je telefoon

klopt wat je daar zegt ik heb de 112NL app op mijn telefoon werkt perfect.

Die heb op de regio gezet met hetzelfde resultaat.
Dit staat ook in de beschrijving van het probleem.

Hi,
Ik kreeg altijd regelmatig de melding vermeld via Homey, maar sinds maanden niets meer. Alleen als ik de instellingen weer aanpas, krijg ik eenmalig een melding binnen de ingestelde regio. Daarna blijft het stil. Als ik in de Android app kijk van dezelfde auteur zie ik genoeg meldingen in mijn regio vermeld. Ik heb alle instellingen gewoon goed staan, maar helaas blijft de app in Homey nu stil. Zijn er meer mensen die dit de laatste maanden hebben ervaren en hebben jullie een workaround gevonden?

Hier hetzelfde, ook eenmalig een melding na het aanpassen van de instellingen en daarna niets meer.

ik krijg nog steeds de meldingen die ik wil door homey verteld, en ik denk dit werkt al meer dan 1tot 2 jaar zo.

ik heb geen flow’s daarvoor aangemaakt, de instellingen in de app regelen dat.

Oh echt?! Maar hoe weet Homey dan op welke wijze de informatie moet worden gecomminceerd? Ik heb Gabri een email gestuurd en hoop dat ik daar een reactie op krijg. Ik wacht het rustig af.
Groet,
Eric

Hi,
Ik heb de ingestelde regio aangepast naar alle regio’s en verder mijn instellingen onveranderd gelaten. Nu ontvang ik weer regelmaat de verschillende meldingen voor mijn gemeente /woonplaats. Misschien helpt jullie dit ook.

Ik zou graag willen zien dat ik mijn adres/lokatie op kan geven en dat ik meldingen krijg voor alle 112 meldingen binnen 100 meter van mijn woning.
Is het mogelijk om deze functionaliteit toe te voegen?

Ik heb dit op mijn homey gezet maar krijg niets te horen. Kan iemand mij door de instellingen loodsen?

Het is heel simpel ga naar de app en dan configureer app, hier kan je zoekfilter instellen capcode, (capcode kan je vinden op internet de pagina van P2000), woonplaats, gemeente veiligheidsregio hier heb ik dus Limburg-Zuid, hieronder de prio1 of alle meldingen, ik heb alle meldingen aanstaande, dan dienst ik heb alle dienste en dan de lifeliners ik heb alleen binnen ingestelde regio.

Dan opslaan en dan moet het goed gaan en dan testen met een flow.

Sorry ik had mijn vraag niet helemaal goed gesteld. De instellingen en zo had ik allemaal goed staan. Echter kreeg ik geen meldingen. Ik ga jou flow eens even bekijken en uitzoeken of ik dat op die manier voor elkaar krijg.