AlarmeringDroid

Mag ik vragen hoeveel capcodes jullie gemiddeld ingesteld hebben?

Ik stel geen capcodes in.

Ow, dan ging het daar verkeerd. Thnx.

Is het ook mogelijk om 2 diensten te selecteren?
Ik kan nu alleen maar kiezen tussen 1 of allemaal.
Ik zou graag bijvoorbeeld politie en brandweer kiezen.

1 Like

Ik heb politie, brandweer, ziekenauto en helikopter diensten voor het ziekenhuis.

Ben hier al een poosje mee aan het stoeien. Ik wil eigenlijk alleen berichten als het gaat om mijn woonplaats; Doetinchem. Echter; als ik woonplaats op Doetinchem zeg. Dan krijg ik ook meldingen van Arnhem en Ede. Zet ik hem gemeente op Doetinchem, dan krijg ik niets meer door terwijl als ik P2000 Doetinchem | P2000 monitor met live alarmeringen | Alarmeringen.nl mag geloven, zijn er wel degelijk meldingen.

Heb geen filter op capcode’s, veiligheidsregio staat op Gelderland-Midden, alleen prio 1 op nee, dienst is alle diensten en lifeliners op alleen binnen de ingestelde regio.

Moet ik een bepaald format hanteren? Ik heb Doetinchem al met en zonder hoofdletter geprobeerd, maar het lijkt niet lekker te werken. Haal ik alles weg, dan krijg ik ze ook gewoon binnen. Dus de app opzich werkt wel.

Probeer je regio is op Noord- en Oost Gelderland te zetten.
Als ik kijk op de site van ALARMERINGDROID

valt Doetinchem daaronder en niet onder midden.

Die heb ik niet. Alleen zuid en midden.

Correctie; is er wel … begint alleen in tegenstelling to de andere met noord in plaats van Gelderland. Ga ik het zo is proberen

—-

Dit was het :+1:

Sinds kort de app op homey gezet, text wordt naar spraak op de sonos afgespeeld.
Maar weet iemand hoe je de
Spreeksnelheid kunt instellen?

Try using the app Google services

@Gabri_van_Lee ga je de app ook updaten naar sdk3 ?

Hoop het wel erg leuke en nuttige app

Hier ook sinds backup terugzetten voorheen werkte perfect. Erg jammer. Prachtige app. Lijkt wel indien instellingen gewijzigd worden de app niet meer werkt?

@Gabri_van_Lee ik lijk ook geen meldingen meer te ontvangen ?

Heb contact met Gabri gehad, lijkt iets mis te zijn, hij is/gaat ermee bezig

1 Like

Oh top

Er is inmiddels een update 1.3.2 onderweg, die zou weer herrie moeten maken

1 Like

Ik ga het in de gaten houden bedankt voor de snelle fix !

In ieder geval een boel meldingen vanmorgen ivm incident friesland waddenzee, helaas. Dank voor de snelle fix

“Bramweer”, :sweat_smile: leuk gevonden!

1 Like

Als ik deze app gebruik in een advanced flow krijg ik de tags niet te zien om bijvoorbeeld te filteren op tekst of om de tekst naar een log te schrijven. Hebben meer mensen dit? In een ‘normale’ flow werkt het prima.