Airco van Daikin laten starten als er genoeg stroom wordt geïnjecteerd op het net

volgende gemaakt maar werkt niet




De waardes zijn enkel voor te testen.

De ‘en’ -voorwaarde in de ledring rood flow is overbodig en misschien zelfs foutief.
Je wilt alleen checken of je zandloper leeg is

ik moet de waardes van flows aanpassen om te kunnen testen dus dat buiten beschouwing gelaten
Maar ik krijg het zaakje niet aan het draaien ledring doet het 1 keer en dan blijft het stil



chrome_2021-02-15_20-32-46

En wat is de grap van deze kaart?
Hij mag dat de hele dag doen op 11 minuten na?
Om dingen te testen zou ik zoveel mogelijk extra kaartjes verwijderen.

En misschien ook even naar je insights kijken van je stroomverbruik. Een timer starten onder de 2000 en die weer laten stoppen boven de 2300 kan er wel voor zorgen dat je timer nooit vanzelf stopt natuurlijk.

De tijd had ik er maar tussen gezet omdat je toch een EN functie moet hebben of niet? De waardes heb ik ook maar gezet om wat te kunnen testen meer is het niet. Maar ik begrijp niet goed waarom de flows gewoonweg niet werken.

Nogal logies dat je flow niet werkt.

Je zegt namelijk ALS de energie veranderd en hij is kleiner dan 2000 start dan de zandloper.

Dus elke keer als de energie veranderd dan start hij opnieuw je zandloper zolang deze onder de 2000 blijft.

Stel de energie veranderd van 1298 naar 1270 dan start je zandloper,
een sec later veranderd hij van 1270 naar 900 dan start weer opnieuw je zandloper etc etc etc

Dit blijft zo doorgaan zo lang die energie onder de 2000 is.

Wat je nog even moet toevoegen in de eerste flow is een kaartje
EN “zandloper loopt niet”

Dan zal hij de zandloper maar eenmalig starten en niet opnieuw als hij al loopt

Nee hoor, kan je gerust leeg laten.

Bedankt heren, gaan we straks eens proberen.