Advanced Flows Bevestig fout [Bug]

Ik ben bezig met een systeem waar in een vraag wordt gesteld door ja of nee te antwoorden door een notificatie te sturen met de vraag alleen wil hij deze niet verzenden naar niemand niet en blijft een foutmelding geven terwel deze met goede wifi verbonden is
image

Ik heb nu geen idee meer hoe ik dit zelf kan oplossen.

Ik heb dat ook een paar keer gehad met een ander kaartje. Bij de tweede poging, na een paar seconden, werkte het wel.
Heb je dat ook al geprobeerd?

Nee hij blijft hangen er er gebeurt daarna een foutmelding. Zelfs na 4x proberen

Probeer het eens via de mobiele app, met de standaard flow editor. Op het online gedeelte heeft Athom de time-out tijden kleiner gemaakt met allerlei errors (welke meestal geen invloed hebben) tot gevolg.

Dat klopt en kan ik reproduceren in de WebApp door in een AF een Test te doen. De Timeout op de Pushnotificatie is dan ~ 30 seconden. Als die voorbij zijn kan de “Simulatie” van de Flow niet doorgaan en krijg je deze fout.
Als je de flow opslaat en gewoon laat triggeren duurt een dergelijke timeout richting de gebruiker 30 minuten. en is de foutmelding ook “timeout” als er niet beantwoord is.
Mogelijk heb je nog een ander probleem,

  1. Kun je wel normaal notificaties op de telefoon / tablet ontvangen van Homey ? vanuit een standaard Flow / tijdlijn notificatie etc.
  2. Wel type mobiel gebruik je?
  3. Heb je notificaties globaal wel aan staan (niet de mobiel op een Stille mode)?
  4. Heb je mogelijk in de App -Permissies (Android) notificatie uitgeschakeld?