Advanced flow Keuze vraag stellen

Wie heeft een werkend voorbeeld om een vraag in een flow te stellen.
Dit werkt niet.
Carel

Ik heb WEL een melding op mijn mobiel gehad en beantwoord.
Deze vraag lijkt op Advanced Flows Bevestig fout [Bug] maar daar is ook nog geen werkend voorbeeld gepost.

Stomme vraag misschien, maar heb je hem ook al eens als normale flow uitgevoerd, dus niet als test-run in de editor? Misschien zit daar nog verschil in?

Als ik test krijg ik direct de push melding. Als ik daar meteen op reageer, loopt hij netjes door. Als ik pas na 30 seconden reageer (terwijl de flow nog gewoon staat te wachten) gebeurt er niks. Dan krijg ik weer een poos later ook de error.
Het heeft dus wel met timing te maken lijkt het.
Edit: als ik de flow op de normale manier uitvoer (dus niet test) dan lijkt die timing minder gevoelig, dan werkt het bij mij ook na een halve minuut nog.

ik gebruik deze ook voor het automatisch aansturen van mn rolluiken, nog geen problemen mee ondervonden. Mogelijks een timeout door te veel pogingen? Bij mij heb ik een lock van 30 minuten ingebouwd bij het sturen van push berichten. Krijg je alleen een fout bij het testen van een flow of ook bij echte uitvoeringen?

De flow werkt. (in debug niet) met een Ja / Nee antwoord.
Ik krijg geen timeout melding als ik de vraag niet beantwoord of aan de kant veeg.
Heeft iemand daar een oplossing voor?

je zou een zandloper kunnen laten lopen. als je niet binnen een minuut een reactie hebt gegeven, is die zandloper leeg en dus heb je niet geantwoord…