Adv.flow starten lukt niet

Is it true that it is not possible anymore to start an Adv.Flow at a certain time?
see screenshot. it does work when i click with right mouse button and then: start from here.

klopt het dat een advanced flow niet meer gestart kan worden middels een tijdstip?
Onderstaand start namelijk niet maar werkt wel als ik r.klik: Start vanaf hier

image

Hier werkt het prima, mogelijk dat je flow t.t.v. de ingestelde tijd aan een andere voorwaarde niet voldoet t.o.v. het moment dat je test :slight_smile:

Hang eens een Tijdlijn notificatie rechtstreeks achter “De tijd is 1:20” kaart.
En zet de tag [tijd] er in.

Ik zou de tijd dan even op een minuut na nu zetten, om snel resultaat te kunnen zien

Tag opzoeken:
Screenshot from 2022-09-19 15-54-33

.
Loopt je klok nog op de juiste tijd?
Dat kun je hier zien:
https://tools.developer.homey.app/tools/system
Zoek naar dateHuman

Alle niet adv. Flows doen het wel. En tijdstip maakt niet uit. Hij start overigens ook niet met het kaartje: iemand is gaan slapen

En qua goedkopen, ergens op de dag loopt ie dan 1x wel goed :blush:

Vreemd. Ik heb bovenstaande getest en het werkt prima.
Zijn je flows niet gedisabled, of ‘broken’ (onbeschikbare flowkaartjes)?

Flow status in het screenshot:
-Uitgeschakeld (disabled)
-Kapot (broken)
-Normaal werkend
Screenshot from 2022-09-19 17-07-44

nee, ook allemaal niet. het is een gewoon normale flow, een nieuwe adv.flow.
ik heb ook een tag met starten met tekst-tag en dat werkt wel.
en dit weet ik omdat ik ook al een tag had met notificatie opslaan en zo weet ik dus dat ie vannacht niet is gaan lopen. ik vind het maar raar…

wat ik ook raar vind, is dat mijn topic is geflagged en ik heb geen idee waarom.

Enige reden kan zijn dat je Nederlandstalig post in een Engels talig forum gedeelte.
Er bestaat nl. ook een NL deel hier.
Maar meestal wordt je daar op gewezen door een moderator

och jemig… zo automatisme om in het NL te typen… vorige had ik wel in het EN maar werd in het Nederlands op gereageerd :slight_smile:

Dat gebeurt ook wel. Maar flaggen is wel erg drastisch.
@Dijker heb jij inzicht in de reden van flaggen van deze post?

Nu breekt mijn klomp.
Ik ben gisteren vergeten de tijd terug naar ‘de nacht’ te zetten en blijkbaar is ie klokslag 6 uur gaan lopen (notificatie). Maar wat hiervan de trigger is geweest, is mij een grote raadsel want die trigger heb ik niet :frowning:

Mede daarom heb ik achter iedere trigger / flow een log kaartje hangen.

ja snap ik… nu heb ik ook bij elke 1 gezet. ik heb nu 3 triggers… maar ja, ik heb geen flow die de tekst tag moet triggeren
nou ja, morgen weet ik dan meer… denk ik…