Notifications don't work anymore

Hallo,

Sinds kort werken de notificaties via flows niet meer op mijn telefoon. Bij mijn echtgenote werken deze nog wel. In de flow komt op mobiel kaartje : all_rejected …
Homey heropgestart, telefoon heropgestart, flow hermaken … niets lijkt te werken.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen aub?

mvg

Robin

This thread has been moved to the non-english forum, if you have any problems with that please feel free to contact me or another moderator.

Staat je telefoon nog wel in je account? Even inloggen in he account en dan bij telefoons kijken

Hey Marcel,
Ja, de telefoon verschijnt in mijn account.

Misschien homey app van je telefoon verwijderen. Telefoon uitzetten en opnieuw opstarten, homey weer installeren.

Werkt dat niet, telefoon uit je account verwijderen en bovenstaande weer proberen

Waar ik zelf wel eens tegenaan gelopen ben is dat ik op de Homey app op mijn telefoon ingelogd was onder een ander account dan waar de notificaties naartoe gestuurd worden.

Bedankt voor de tip maar ik ben wat aarzelend daarvoor. Anders werkt alles goed nu. Dergelijk toch wel drastische oplossing kan werken maar heb je dan geen risico dat er andere miserie begint?
Persoonlijk ben ik tevreden over homey maar ik heb toch ook wel ervaringen dat homey niet 100% stabiel is, vooral met complexe flows. Dus misschien beter met een probleem die ik ken dan met een nieuw onbekend iets…
Toch bedankt voor je suggesties !

Homey app van je telefoon verwijderen heeft geen effect op je flows, alles zit in het “bolleke” zelf. Nadat je de app weer op je telefoon staat, is alles ook weer terug, incl de flows.

Één keer eerder hier gelezen, is je sim nog wel ontgrendelt? M.a.w als je wel berichten thuis ontvangt maar niet van huis kan je 4g wel eens geblokkeerd zijn.

Suc6