Ik heb een nieuwe Tuya get local_key (taalafhankelijke) handleiding gepubliceerd, waarin jouw screenshots zijn verwerk. ![]()
![]()
![]()
Dat is mooi! Ga straks kijken.
Ik had met versie 1.0.8 alleen maar problemen. De verbinding was en bleef verbroken. Nu, met versie 1.0.9 en 11 (die automatisch geïnstalleerd werd) lijkt het goed te werken. Ik heb al meer dan 24 uur allerlei data, waaronder een COP van 7,94 !!
Ik ga nu een deel van mijn Adlar flows omzetten met jouw kaarten en kijk of het blijft werken. Momenteel heb ik een rete-stabiele woonkamertemperatuur van 20.2 - 20.4 graden en hoop dat te houden met jouw kaarten.
De handleiding:
- STAP 3: “Smart Home PaaS” komt niet meer voor in de keuzelijst, het is “Smart Home”.
- STAP 3: “Western Europe” werkte voor mij niet. De Smart Life app die gebruikt wordt door Adlar lijkt verbonden te zijn aan “Central Europe” database. Zie ook verder onder stap 6, enkel Central Europe is de juiste.
My 2 cents.
Het vermogen komt bij mij nu goed door bedankt!
Thanks! Update doorgevoerd.
Ik ben mijn Advanced Flows rondom de Adlar aan het omzetten.
Ik zie 2 dan-kaarten die hetzelfde doen, lijkt het.
Wat doen beide kaarten?
Ik zoek een kaart die Set Temp. instelt.
De blauwe Temp_Setpoint variabele is een berekende waarde uit mijn”stooklijnflow” welke naar de Aurora geschreven moet worden. Welke van de 2 kaarten heb ik daarvoor nodig?
Goeie vraag.
Overal waar je een (i) ziet zijn kaartjes die ik bewust heb aangemaakt. Kaartjes zonder zijn systeem eigen kaartjes. Gebruik van Homey’s eigen systeem capabilites, denk aan onoff knop, maar ook target_temperature (de thermostaat) leidt tot het automatisch aanmaken van dit soort kaartjes.
For now, negeer ze is het devies
, jij mag kiezen welke je voorkeur geniet
Dank voor de uitleg. Heb de eerste gekozen.
De oude stooklijnflow nu uitgeschakeld en de nieuwe ingeschakeld: so far so good.
Maar ik heb nog veel meer flows rondom de Adlar. Ik heb moeite om de vervangende ALS-kaarten te vinden voor de originele Adlar kaarten, vooral als die “gets a new xxx value” zijn.
xxx = boolean, number of string.
Voorbeeld:
De rood omcirkelde kaart wil ik vervangen maar zie geen gelijke in jouw lijst van mogelijkheden.
Heb jij deze variabele “switch” bewust weggelaten of heet die anders in jouw app?
Zou je me een voorbeeld willen geven hoe jij de flow cards nu inzet cq zou willen gebruiken?
Je kunt nu rechtstreeks je eigen flow afhandeling ingaan op basis van de status of als je complexe flow wilt gebruiken met variabelen voor sturing, dan zou je volgende kunnen doen op basis van een ALS kaartje al.