Aanmaken extra account op Homey Pro lukt niet

Ben al weer geruime tijd aan het proberen om een extra account op mijn Homey Pro te krijgen, echter dit lukt op geen enkele manier. Is er iemand die een goed werkende methode hiervoor heeft? Met de voorgestelde methode vanuit Homey (Instellingen, familie en gasten, +, Uitnodiging delen ) kom ik niet verder dan: een nieuwe gebruiker die een nieuwe Homey moet kopen of een nieuwe gebruiker die al bestaat en niet mag inloggen. Graag zou ik van iemand horen wat ik verkeerd doe en hoe e.e.a eenvoudiger te doen is. Vr Gr Roelf

Dit probleem komt vaker voor, de oplossing is om de uitnodiging te accepteren via de webapp (https://my.homey.app/) op een PC of laptop (open de link op een PC of laptop en log in met het account dat je wilt gebruiken om de uitnodiging te accepteren)

Dank voor je snelle antwoord, maar als ik dat probeer, krijg ik bij het inloggen de melding ”Invalid Parameter Type: inviteToken. Got: object. Expected: string” ??

Heb je de volledige URL gekopieerd? Anders is dit een probleem bij Homey, dit moet je bij Support melden: