goeden dag allemaal,
vanochtend deed mijn Homey Cloud erg raar. hij bleef verbinding verliezen en weer connecteren. uiteindelijk bleef hij verbinding loos ik heb toen de stekker er uit getrokken en 11 min gewacht. toen weer aangesloten nog wou hij geen verbinding maken. ik pakte mijn mobiel er bij en ging naar de Homey ondersteuning website. daar stond een alert dat er wat aan de hand was met Homey. ik heb helaas geen screenshot gemaakt en kan me ook niet meer herinneren wat er nu wel stond. ik heb de Homey zijn gang laten gaan we hadden alle kleuren wel gehad van de led ring. rood groen blauw wit en dat wisselde elkaar af. na een uur weer de normale regenboogkleur.
ik dacht mooi nu is alles weer voorbij. ja niet dus ik wil een zigbee schakelaar toevoegen maar krijg nu de melding (rood driehoekje) in de app bij de Homey bridge dat hij offline is. maar de led ring laat zien dat hij online is. als ik dan weer terug kijk in de app is alles weer normaal. heb de schakelaar kunnen toevoegen maar die reageert niet op de commando’s van de homey. kan ook komen omdat ik nog te weinig zigbee routers heb ( ik dacht dat de schakelaar al een router was en zo mijn zigbee netwerk kon uitbreiden).
de Homey gaat via een wifi netwerk en heeft tot vanochtend goed gewerkt.
wie weet wat er gebeurt is waardoor mijn Homey Cloud zo onstabiel is nu