Ben zeker geinteresseerd. Welke IOS app moet je gebruiken? Heb ntfy gedownload waarmee je naar bepaalde ‘channels’ kunt luisteren. Kan alleen geen channel aangeven bij versturen van de notification via homey. Hoe werkt dit dan?
Installed the Androidapp, added a notification subject.
Now the subject in the android app shows ntfy.sh/XxxYyyyZzzz.
I have added a device, and setup the token both like ntfy.sh/XxxYyyyZzzz or XxxYyyyZzzz but I do not receive any message.
Je kan zoveel devices koppelen als je wilt. Je kan het token aanpassen in de instellingen. Als jouw vrouw jouw token invoert of jij die van haar dan krijgen jullie beide dezelfde berichten
Ik heb dit gemaakt en als nieuwe versie aangeboden aan de homey app store. Tot nu toe was homey altijd lekker snel met de validatie. Ik verwacht dus dat deze morgen wel live zal staan
Inderdaad, versie 1.0.4 staat toe om meerdere devices te maken.
Helemaal top.
Dat gaat al werken, maar het zou nu helemaal mooi zijn als je het voor elkaar zou kunnen krijgen dat je hetzelfde bericht naar meerdere devices kan sturen, zodat je maar één bericht kaart in de flow hebt, ipv meerdere keren dezelfde achter elkaar.
Als dat niet gaat, geen probleem. Maar is wel ‘mooier’ als je vanuit één kaart naar meerdere devices kan sturen.
Helaas, zie ik geen mogelijkheid om in de SDK een dynamische multiselect te maken waarin devices te selecteren zijn. Alleen statische text is mogelijk in multiselect
Vandaag is een nieuwe versie uitgekomen met een bugfix in ‘Build JSON’. Als je een JSON message wilt maken dan dient er gestart te worden met ‘Start JSON’ deze initialiseert de JSON zodat er geen keys van vorige runs inzitten