Sinds een paar weken krijg ik dagelijks vele kritische meldingen met -1 (naam Homey Pro) gedetecteerd. Ik heb geen idee waar het vandaan komt.
Iemand een idee?
Heb je ergens een Flow aangemaakt die meldingen stuurt met een Tag/variabele? Waarschijnlijk komt de melding van een Flow, heb je geprobeerd tijdelijk alle Flows uit te schakelen?
Voorzover mij bekend mogen Homey en apps niet zonder meer kritische pushberichten sturen. Als dat wel zo is, het zou van een camera kunnen komen.
In de logs van sensors en cams kun je zien wanneer ze iets hebben gedetecteerd; vergelijk de tijden en je hebt de oorzaak.
Maar de tekst “-1 de Dreef” heb je zelf niet ooit in een kritisch pushbericht kaartje gezet?
Ik zet in ieder geval altijd de flownaam in bericht-, notificatie-, logkaartjes etc. na een me een aantal keer een ongeluk te hebben gezocht ![]()
Alhoewel Athom niet per se bekend staat om hun spelkwaliteiten zou ik verwachten dat “gedecteerd” niet door de QA gekomen zou zijn. Dus ik vermoed ook een eigen flow.
Scherp. Je hebt in ieder geval betere koffie dan ik ![]()
Welkom op het forum
Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.