Zou dit werken?

Goedemorgen ,

Ik heb een flow gemaakt voor een deur en weer sensor
Ik weet niet of dit werkt maar tip and tricks om dit werkend te krijgen zijn meer dan welkom.


Thanks in advace

Als je dit alleen wilt laten gebeuren als het bewolkt is, dan moet dit werken. Maar de lichten gaan nu niet aan als het donker is maar er geen wolken zijn.

Wat is de value van de variabele [cloudiness]?
Is dat een nummer vanuit een sensor?

Ik denk dat dus niet werkt tenzij je weet wat die inhoud is. Volgens mij zit er geen getal in de variabele [Wheater]

En dit alleen als de lux verander van boven 10 naar daaronder en die conditie waar is.

Hoe stel ik die timeline in ?

Thanks Snellie

Was gewoon testje van uit een test flow. Then add to the timeline: Weather [weather] -
Dan weet je wat er in de vergelijking staat.
Maar ik mis die andere variable.

Ik heb dacht ik al eerder gezegd dat je bij En niet de tag [cloudiness] moet gebruiken (heb je die zelf gemaakt of iets?), maar zelf een trefwoord moet intikken, zoals bewolkt
En als je H. op Engelse taal staat ingesteld, gebruik je uiteraard een Engels woord zoals cloudy of clouds etc.

De lux waarde zal sowieso lager zijn als het bewolkt is, het is mss handiger om de lux waarde te monitoren bij bewolking en bij zonneschijn bijvoorbeeld, en met die lux waardes verder te werken. Succes