Zonnepanelen app.Flow maken

Dank, en hoe zorg jij ervoor dat de rolluiken niet continu op en neer gaan?
Heb je daar ook een screenshot van?

Ik ben nieuwsgierig naar jouw “~PushBerichtAll” flow. Zou je die eens willen delen? :slight_smile:

Ik heb vaker verbindingsproblemen met de SolarEdge in Homey. Geen verbinding, geen data. Meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, geconfigureerd, maar lost het probleem niet op. Ineens is er dan weer verbinding.
Nog geen verklaring en of structurele oplossing kunnen ontdekken.
Of het moet zo zijn dat SolarEdge niet altijd signaal uitzend/afgeeft waardoor het lijkt alsof er verbindingsprobleem is.

Homey’s networking is niet echt heel stabiel, er hoeft maar iets te gebeuren en verbinding raken verloren. Soms rebooten mensen elke nacht hun Homey automatisch, of herstarten alle apps. Kamp je toevallig ook met het probleem dat de Homey app vaak zegt dat je Homey offline is?

Alleen met SolarEdge in Homey verbindingsproblemen. Rest eigenlijk niet. Ik herstart Homey nauwelijks. Enige dat ik vaker heb herstart zijn apps klikaanklikuit en Chromecast.

Heb ook SolarEdge maar zelden dat de verbinding weg is. Dat komt dan door mijn zeer instabiele T-Mobile WiFi. Moet ik nog steeds iets aan doen.

Bij mij bekabeld, dus daar zou het sowieso dan niet aan moeten liggen. Detail. Ik heb voor de SolarEdge een vast IP adres buiten de DHCP range. Maar kan me niet voorstellen dat het ermee te maken heeft.

Want?

Heb je hier nog een reactie op gekregen?

Nee :confused:

Dank je voor de heldere uitleg bij deze flow. Ik heb echter nog een vraag, kun je mij informeren over de “~PushBerichtAll” flow? Dit gedeelte is mij niet duidelijk.

hoi vraagje .
ik heb ook solar maar weet de gegevens niet.
system id
api key.
waar zou ik deze kunnen vinden.
mijn dank is groot.

gr patrick

Volgens mij werkt het beste alle je via desktop naar portal gaat. Daar kan je dat vinden.

Om precies te zijn via Admin, Site Toegang en dan vind je een sectie API toegang.