Zigbee werkt niet meer als gebruikers in "asleep" zijn na update Homey

Ik heb sinds de laatste 2 update’s van Homey moeilijkheden met Zigbee… het netwerk leek mij heel onstabiel na eigenlijk altijd probleemloos te zijn! nu viel mij op dat dit voornamelijk savond’s problemen veroorzaakte… ik heb namelijk heel wat Flow’s waar ik device’s een ander gedrag geef als er een gebruiker “slaapt” Ik ben er gisteren achter gekomen dat mijn Zigbee dus perfect werkt tot er dus een gebruiker “slaapt” dan werkt niets nog zoals het hoort… ik kan er geen touw aan knopen, soms werkt het helemaal niet en dan plots gaan bepaalde lichten aan na X aantal uur (in de loop van de nacht?) waar de command uren er voor gegeven geweest is… iemand gelijkaardige problemen?

Alvast bedankt!

Hier bij mij hetzelfde. 's avonds tussen 22:00u en 23:00u is de Homey Pro niet meer te benaderen. Alleen de stekker eruit en alles opnieuw opstarten. Dan kan ik de Pro weer benaderen. Maar géén enkel Zigbee apparaat werkt. En idd, in alle flows waar een zigbee apparaat wordt aangesproken werkt niets. Zeer frustrerend, zeker omdat alles perfect heeft gewerkt. Nu staat er bij de Zigbee Update dat je de apparaten misschien moet inschakelen voordat ze weer werken. Maar ook dat helpt niet. Mijn hele automatisering ligt dus in puin, en daar had ik graag hulp bij om dit op te lossen. Als ik een zigbee lamp wil inschakelen krijg ik na verloop van tijd de rode time-out melding.