Z wave module wegwerken

Hey mede Homey gebruikers,

Bij ons zijn zojuist nieuwe rolluiken geplaatst met een standaard opbouw schakelaar hier komt nog een Fibaro roller shutter bij maar nu ben ik op zoek naar een manier om deze weg te werken achter de schakelaar kan niet is geen ruimte en het is in een dakkapel dus infrezen kan ook niet. Misschien in een klein lasdoosje of iets? Hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.

Groet Jeff

Hi Jeff,

Ik heb precies hetzelfde probleem als jij, zij het een half jaar later. Ik kan geen opbouw schakelmateriaal vinden voor rolluiken (zonnescherm in mijn geval) waar ruimte is voor een Fibaro Roller Shutter V3. Bij mij is het ook nog eens midden in de woonkamer, dus een elegante oplossing is noodzakelijk.

Wat was jouw oplossing?

Bvd!

Hoi ik heb bij Robbshop opbouw behuizingen besteld daar passen de schakelaars van Gira op ziet er strak uit. Eerst nog wat geklooid met lasdozen maar t was t allemaal net niet. Hoop dat je hier iets aan hebt. Gr Jeff

Dank voor het delen! Ik heb op de site van de Robbshop gekeken en zag dat de GIRA dozen nu uit de 3D printer komen. Daardoor zijn ze wat slecht(er) beschikbaar.
Ze hebben nu ook opbouwdozen van NIKO, ik ga deze denk ik bestellen. Dan moet ik alleen nog even aan de slag met een labelprinter voor de pijltjes omhoog/beneden.