Roller shutter 4 / Rolluik schakelaar 4

Goede Avond,

Ik heb de Roller shutter 4 / Rolluik schakelaar 4 van Fibaro aangeschaft. Ik zie dat ik deze nog niet toe kan voegen in mijn Homey Pro '19.
Ik vroeg me af, gaat dit mogelijk zijn? En zo ja, wanneer ongeveer?

Met vriendelijke groet,

Stijn Hoogmoet

2 Likes

Translate: ik heb dezelfde vraag

(I have the same question) :sweat_smile:

Update from support:

Dennis (Athom)

May 27, 2024, 11:38 GMT+2

Hi Torstein,

Thank you for reaching out to our support.

This new Fibaro roller shutter is currently not supported by the Fibaro app, but our Development team is already working on it! I expect there will be an update available for the Fibaro app within the next 1-2 weeks, which also includes this roller shutter.

3 Likes

Ik heb vandaag de test versie geïnstalleerd en werkt tot nu toe prima, hij reageert zowel naar beneden als naar boven,
Maar op één of andere manier stopt hij ook meteen, oftewel de motor reageert maar gaat niet door.
Snap er niets van, ik heb al diverse instellingen geprobeerd en ook zonder aansluiting van de motor reageert hij maar ff en stopt er dan mee. Mischien komt dit omdat het een test versie is dacht ik maar als ik er een rolluikschakelaar op aan sluit heb ik het zelfde probleem. ( ik gebruik hem voor een
Kettingmotor dakkoepel ).

Ik ga ervan uit dat je de actie tot aansturing voor een bepaalde tijd moet laten lopen? Of in de configuratie van de Roller Shutter in dient te stellen hoe lang de omhoog-actie of omlaag-actie standaard duurt?