Z-wave I4 status melding

Ik heb een Z-wave I4 van Shelly. Het is de bedoeling dat deze via een dubbele schakeling gestuurd worden. Er is gepaird (ging makkelijk) ik zie de Shelly in de app. Ik krijg alleen geen status meldingen te zien. Is bij 1 ingang wel gelukt eerder maar na de reset alles er weer uit. de reset heb ik uitgevoerd omdat maar op 1 ingang de schakelingen te zien waren. Nu na de reset geen enkele schakeling meer te zien. Ik hoop dat iemand het antwoord weet…

Ernst

Hi Ernst, en welkom op het Homey forum.

Je antwoord zou in het Known Issues, FAQ of Troubleshoot gedeelte te vinden moeten zijn van het officiële Shelly topic hier.
Linkje is te vinden op de app pagina in de app store!

Omdat ik e.e.a. al heb gecheckt, is dit misschien van toepassing?

Hallo Peter, dank voor het snelle antwoord. Ik had deze link inderdaad ook gevonden. Dacht dat is de oplossing. Maar helaas haalt het niets uit. Heb net aan andere Shelly i4 geplaatst (had er 3 besteld dacht het ei van Columbus gevonden te hebben) maar die doet precies hetzelfde. Ik heb 1.1 met punt geprobeerd, 1,1 met komma. Status indicator geen (met alle 1 en 1.1 wisselingen) status indicator action events (met poespas) status wave device (met poespas). nu status indicator action events, 1.1 (alleen bij groep 1)firmware 11.3.2.3.2433.
zal wel zo zijn dat ik ergens iets in de volgorde verkeert doe, maar kan niet achterhalen wat. Pfff