Misschien een rare vraag, maar heeft er ooit iemand gordijnrails van xiaomi besteld vanuit China (bij AliExpress bijvoorbeeld) en dit ook uiteindelijk zonder problemen ontvangen?
Ik zit te twijfelen met bestellen ivm de grote en de douane (tax)
Ik heb er drie besteld en geleverd gekregen. Op het oude forum heb ik ook een foto gepost; eerste bestelling/pakket kwam aan in een kartonnen huls van 2,5 meter lengte…die heeft niemand over het hoofd kunnen zien
Hier staat ook duidelijk uitgelegd hoe je de lengte moet meten en moet bestellen, contact met verkoper is ook goed.
Ik heb een totale lengte van 5,65m besteld en werd in 6 stukken geleverd wat je zelf nog in elkaar moet zetten. Maar dat werkt vrij makkelijk. Ik heb de rails uitvoering met B1 accu motor en werkt goed. De accu is nog maar 1x opgeladen sinds eind december en zit nu nog op 66%.
Geen dank, tip om rekening mee te houden is het aantal gordijn haakjes wat je nodig hebt. Ik kwam er namelijk te kort. Deze zijn los bij te bestellen via deze link. Ik zou ze gelijk mee bestellen anders moet je weer even wachten voordat ze binnen zijn.