Helaas heb ik er niets mee kunnen doen. Het lijkt me, als je er kennis van hebt, dat het niet moeilijk moet zijn om een Tuya plugin te maken voor de Homey. Je kunt dan zoveel extra lowcost producten schakelen en uitlezen.
Ik gebruikte met de oude software van Homey ook de Fritz dect power pluggen en die worden nu ook al niet meer ondersteund.
Het is mooi dat er vrij geprogrammeerd kan worden op de Homey, maar als een programmeur het vervolgens niet bij houd dan werkt de helft weer niet bij een update.
Ff dit topic afstoffen. Ik heb momenteel wat fibaro smart plugs die het prima doen maar de portemonnee aardig raken. Bij tante Ali (express) zijn tig goedkope wifi smart plugs die er sprekend op lijken. Nou wil ik over kwaliteit geen discussie voeren maar wil graag weten op welke manier je deze aanmeldt op de Homey? Het zijn systemen gebaseerd op tuya.
Zoals Caseda zegt. Daarom vroeg ik ook waarom je niet gewoon de Z-wave versie zou gebruiken omdat die direct door Homey wordt ondersteund. De Wifi versie werkt bij mijn weten alleen indirect via IFTTT.