Het is wat verwarrend aangezien je je vragen in twee verschillende topics post en ik niet kan bepalen wat je wel/niet al hebt geprobeerd
. In vervolg op mijn vorige antwoord in het FlowBits-topic.
Algemeen: de ovaal omcirkelde tekst zijn velden die je nog moet vullen, anders kun je de flow niet opslaan/werkt hij niet. Als daar een lijst achter zit, dan moet je het item in de lijst aanklikken. Alleen invullen is niet voldoende.
Ik denk dat de volgende flow zal doen wat je vraagt. In plaats van de tijdslijnkaart, gebruik jij dan de e-mail kaart.
Deze flow stuurt een bericht als de gebeurtenis zich nog niet heeft voorgedaan in het afgelopen uur.
Wat betreft de ‘Gebeurtenis is x keer gebeurd’-kaart. Hier dien je een naam in te vullen die de gebeurtenis identificeert, zoals ‘Temp Boven 20’. Als je op dit veld klikt, dan typ je de naam en selecteer je de naam in de lijst die eronder hangt. Dat laatste is van belang, zoals eerder aangegeven.
Sla daarna de flow op, zodat de naam van de gebeurtenis beschikbaar komt in de volgende flowkaart: ‘Trigger gebeurtenis x’. Klik in deze kaart op het Gebeurtenis-veld en selecteer de zojuist door jou aangemaakte gebeurtenis in de lijst: