Widget voor temperatuur

Ik zou graag een widget op het dashboard willen hebben die in het groot de naam van see sensor laat zien en daaronder (of erboven) in het groot de temperatuur. Heeft iemand al zoiets of anders een suggestie waar ik die kan vinden?

Zoiets?

Dit kan met de DataVista app.
De titel (tekst ‘Temperatuur’) kun je de sensornaam geven.

Geweldig. Dank je wel

1 Like

Als ik deze app wil installeren, staat daar de waarschuwing bij
“Deze app kan je hele Homey beheren”
Dat lijkt me toch niet de bedoeling.
Is er een andere app, zonder veiligheids problemen?

Die app heeft geen veiligheidsprobleem, anders zou deze ook niet in de store staan. Vanwege de werking moet de app bij diverse componenten van je Homey kunnen en vandaar de verplichte waarschuwing.

Ik heb de app erop gezet.
Ook de temperatuur sensor is geïnstalleerd
Kun je me nu helpen aan een flow of script, om nu die meter op het dashboard te krijgen?
Ik ben nieuw met Homey en dit is mijn eerste poging.

Ik bedoel eigenlijk meer een soort handleidinkje, hoe ik die flow moet maken met DataVista. Leer ik meteen veel van :slight_smile:

Het is handig om eerst te kijken in het specifieke topic van een app. In dit geval: [APP][Pro] DataVista - Customizable real-time data widgets for your dashboards.

Daar vind je ook een link naar de documentatie: https://datavista.erikvl87.nl/.

Ik zou zeggen: probeer eerst eens of je er met die bronnen uitkomt :wink:.

1 Like

Daar kom ik niet mee uit. Ik kan de voortgangsbalk toevoegen, maar bij de bronnen kan ik alleen maar kiezen voor luchtvochtigheid van mijn sensoren. Temperatuur staat daar niet bij. Hoe krijg ik die?

Dat klopt, aangezien de standaard voortgangsbalk alleen bedoeld is voor het weergeven van procentuele waardes, zoals de relatieve luchtvochtigheid. Daarom zie je die waarde wel, maar de temperatuur niet.